پیام سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

اهواز (پانا)-سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در پیامی فرا رسیدن سال تحصیلی 99- 98 را تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۵۵۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

مهدی رفیعی دهکردی در پیامی فرا رسیدن سال تحصیلی جدید را به فرهنگیان و دانش آموزان خوزستانی تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه فصل پاییز، بار دیگر خورشیـد مهر و دانایی طلوع می کند تا فرزندان این سرزمین استوارتر از همیشه قلم به دست گیرند و با تکیه بر الطاف پروردگار و هدایت سرداران دانش و آگاهی در راه بالندگی و پیشرفت گام بردارند.

سال تحصیلی جدید در حالی آغاز می گردد که نوای یاحسین و یاد رشادت های دلاور مردان و شیرزنان دوران دفاع مقدس با هم عجین شده است و این خود پیام آور التزام به ارزش های الهی و انسانی در مسیر تربیت نسل آینده ایران اسلامی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی آینده کشور را مرهون تلاش امروز آموزش و پروش دانسته و رئیس جمهور محترم مدرسه را خانه امید دولت و مردم نامیده اند. امید است تا همگان در راستای عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب و همچنین سیاست های دولت محترم، با محور قرار دادن سند تحول بنیادین به عنوان قانون اساسی آموزش و پرورش کوشا بوده و باور کنیم که نظام تعلیم و تربیت رسمی، گلوگاه دانایی ملی و توسعه کشور است.

آموزش و پرورش خوزستان نیز در اجرای رسالت ارزشمند خطیر خود، سال تحصیلی جدید را با شعار تعلیم و تربیت تمام ساحتی، تلاش هوشمندانه، مشارکت همگانی و کسب موفقیت مستمر آغاز نموده، از محضر همکاران ارزشمندم در سراسر استان استدعا دارم تا در راستای تحقق این شعار که برخاسته از سند تحول بنیادین و نیاز نظام تعلیم و تربیت استان است، برنامه ریزی، تلاش و همراهی لازم را به عمل آورند.

اینجانب آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را به همه پویندگان علم و معرفت، همکاران فرهیخته و دانش آموزان عزیز و خانواده های گرامی تبریک عرض می نمایم. امید آنکه در پرتو عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) شاهد پیشرفت همه جانبه و توسعه امید و آگاهی در میهن عزیز اسلامی باشیم.

مهدی رفیعی دهکردی

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار