برگزاری جشن شکوفه ها در شهرستان سروستان

سروستان(پانا) - زنگ جشن شکوفه ها در مدرسه ابتدایی شهید کامران کمالی سروستان با حضور معاونان اموزش و پرورش نواخته شد.

کد مطلب: ۹۵۵۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن شکوفه ها در شهرستان سروستان

رئیس اموزش و پرورش سروستان امروز در آیین زنگ شکوفه ها، از وجود ۶۶۰۰ دانش آموز در این شهرستان و ۶۵۰ نوآموز پایه اول ابتدایی خبر داد و افزود: ۶۵۰ دانش آموز کلاس اولی شهرستان سروستان، امروز در ۱۹ مدرسه مستقل، ۱۵مدرسه چند پایه و ۴ مدرسه غیر دولتی 5 کلاسه، سال تحصیلی خود را شروع کردند.

کاظم خادمی با اشاره به شعار سروستان،شهرستانی بدون مدرسه‌های فرسوده است، گفت: از این به بعد با ساخت و تعمیر مدارس دیگر مدرسه فرسوده ای در این شهرستان باقی نمی ماند.

او اضافه کرد: تعداد دانش اموزان نسبت به پارسال افزایش پیدا کرده است و در این حال از اول مهر هیچ کلاسی در سروستان بدون معلم نخواهد بود.

او در مورد سنجش دانش اموزان کلاس اول گفت: امسال در زمینه سنجش دانش اموزان روند افزایشی داشتیم که آمار آن حدود ۹۵۰ نفر دانش آموز بعلاوه سنجش دانش‌آموزان عشایر سیار بوده است.

خادمی با توجه به اینکه سال‌های قبل در سایت بکفا فقط تعداد ۳۶ نفر اجازه ثبت نام داشته‌اند افزود: در حال حاضر مدیران اجازه ثبت نام ۴۴ نفر در یک کلاس را دارند ودر صورت بیشتر شدن دانش‌آموزان به دو کلاس تقسیم میشوند.

رئیس آموزش و پرورش سروستان از بر طرف شدن مشکل کمبود نیروی انسانی خبر داد و در خصوص کمبود کلاس و مدرسه گفت: قرار است مدرسه ای جدید در اواخر آبان ماه افتتاح شود که با این وجود نیاز ما به کلاس کمتر میشود.

خبرنگار: فاطمه رنجبر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار