معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سروستان معرفی شد

شیراز (پانا) - در جلسه شورای اداری سروستان، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری سروستان معرفی شد.

کد مطلب: ۹۵۸۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد

فرماندار سروستان در این جلسه با اشاره به سخنان رئیس دولت تدبیر و امید در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در دفاع از مواضع به حق ریاست محترم جمهوری، اظهار داشت: قطعا زبان زور را باید با زور پاسخ داد،کسانی که میز مذاکره را ترک کرده و ما را تحریم کرده‌اند می‌خواهند دوباره به میز مذاکره برگردیم ولی این اتفاق نخواهد افتاد.
محسن پور زارعی افزود: ملت ما ید واحد است که پشت سر ولایت فقیه ایستاده است، لذا مقام معظم رهبری امور را تدبیر می‌کنند و بر اساس این تدبیر روسای قوای سه گانه و مدیران کلان کشور حرکت خواهند کرد.
پور زارعی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس ملت قهرمان ایران، تصریح کرد: ملت ما در عمل ثابت کرده که هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت و جلوی هر زورگوی یاوه گویی خواهد ایستاد و ما این را در جنگ به عمل شاهد بودیم.
فرماندار سروستان در ادامه با اشاره به فعالیت‌ها و تلاش‌های دولت تدبیر و امید، تاکید کرد: در دولت تدبیر و امید انقلاب گازرسانی در سطح روستا به راه افتاده، بهسازی روستاها،زیرسازی، آب رسانی ، برق رسانی و راههای مواصلاتی نیز از دیگر خدمات دولت در سطح روستاهاست.
وی ادامه داد: در حوزه بنیاد مسکن در شهرستان سروستان طی سال‌های اخیر بیش از هزار واحد ساختمانی ساخته شده است که با توجه به اتفاقات ناگوار سال‌های اخیر مثل سیل و زلزله می بایست با این اعتباری که دولت برای مقاوم سازی گذاشته، بخشداران،دهیاران و شوراها تلاش کنند تا بافت های فرسوده بهسازی شود.
پورزارعی افزود: در حوزه سلامت و زیر ساختها و نیز تسهیلات ازدواج نیز گام‌های خوبی برداشته شده که با قوت و اقتدار ادامه خواهد یافت.
رئیس شورای اداری شهرستان سروستان همچنین تصریح کرد: با انسجام، وحدت و همدلی و تعامل به جای تقابل می توانیم در مسیرهای پیش رو گام‌های مثبتی برداریم.
وی اظهار داشت: از زمان آغاز به فعالیت آیت اله رئیسی در راس قوه قضاییه شاهد اتفاقات خوبی هستیم و ایشان به صورت عملیاتی در کنار سایر قوا در حوزه های مختلف وارد عرصه شده اند که به فضل خدا این مسایل هم برطرف خواهد شد.
عالی ترین مقام اجرایی دولت تدبیرو امید در شهرستان سروستان با اشاره به اینکه وظیفه حاکمیت ایجاد بستر مناسب جهت سرمایه گذاری و اشتغال است،تاکید کرد: پروژه های متعددی همچون پتروشیمی، gtl در بخش کوهنجان و دیگر طرح های در دست اجرای شهرک صنعتی شماره دو در شهرستان در شرف انجام است که تلاش می کنیم موانع پیش روی این پروژه ها نیز مرتفع شود.
فرماندار سروستان با اشاره به اینکه متولی اشتغال اداره کار و مراکز کاریابی است، تصریح کرد: وظیفه ما و شما ادارات شهرستان تسهیل گری است ،هیچ اداره ای در بحث اشتغال ورود نکند اگر سازمان و یا نهادی پیشنهاد و راهکاری دارد به اداره کار ارائه دهد،کار ما نظارت است و احدی را جایی معرفی نمی کنیم.

وی در ادامه ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع ، تذکراتی در حوزه اجرایی به ادارات ارائه و درخصوص جذب اعتبارات، تصریح کرد: روسای ادارات پیگیر جذب اعتبارات استانی و نفت و گاز اداره متبوع خود باشند اگر اداره ای اعتبارات خود را جذب نکرد به هیچ وجه اعتباری برای آن اداره در نظر نمی‌گیریم.
پورزارعی در پایان ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات احمد رضا کمالی سروستانی معاون سابق فرمانداری ، روح اله مزارعی را به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری سروستان معرفی کرد.
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا عباس موسوی امام جمعه سروستان نیز در این جلسه ضمن تبریک انتصاب روح اله مزارعی به عنوان معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری سروستان، تاکید کرد: مردم سروستان مردمی نجیب،آرام و خونگرم هستند لذا درخواست می‌کنم، ضمن توجه و گره گشایی از محرومین و گرفتاران جامعه،اخلاق مداری را که سیره پیامبر گرامی اسلام است در برخورد با مردم مورد توجه قرار دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار