برگزاری مراسم رژه یگان های مسلح در اردبیل

اردبیل (پانا) - همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم رژه یگان های مسلح استان اردبیل با حضور انسجام یافته یگان های مختلف بسیج، سپاه، ارتش، نیروهای نظامی و انتظامی در میدان ارتش اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۵۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم رژه یگان های مسلح در اردبیل

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: برای حفظ آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران هزینه های سنگینی همچون خون پاک هزاران جوان را پرداخته ایم و باید با تمام توان از این آرمان ها حفاظت و حراست کنیم.
آیت الله سید حسن عاملی افزود: دفاع مقدس حماسه ای بود که جوانان ایران اسلامی با تکیه بر عزت و شرف بی‌بدیل خود خلق شد تا دشمنان اسلام و ایران تکلیف خود را بدانند.
او گفت: با تلاش های جوانان در کشور شاهد پیشرفت های شگرف در تمام عرصه ها هستیم و به همین دلیل دشمن در برابر ما خاضع و ملتمس شده است.
فرمانده سپاه حضرت عباس(س) استان هم گفت: اقتدار نیروهای مسلح و مقاومت ملت ایران تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان ایران اسلامی را خنثی کرده است.
سردار جلیل بابازاده افزود: اقتدار نیروهای مسلح و مقاومت ملت ایران تمام نقشه ها و توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی را خنثی کرده است و امروز نیروهای مسلح با رژه حماسی خود بار دیگر اقتدار خود به دنیا نشان دادند.
او گفت: در سایه رشادت‌های نیروهای مسلح و درایت‌های مقام معظم رهبری کشورمان به امنیتی همه جانبه دست یافته است و این امنیت در دنیا مثال‌زدنی است.
فرمانده سپاه حضرت عباس(س) استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: برای این انقلاب شکوهمند اسلامی شهدایی تقدیم شده است و ما با جان و دل از خون شهدای والامقام دفاع می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار