همزمان با سراسر کشور؛

مراسم رژه روز ارتش در اردبیل برگزار شد

اردبیل (پانا) - با حضور مسئولان نظامی و کشوری، نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردمی، مراسم رژه روز ارتش در میدان ارتش اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۴۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم رژه روز ارتش در اردبیل برگزار شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مراسم رژه روز ارتش در اردبیل با بیان اینکه امام خمینی(ره) با بصیرت و آینده‌نگری خود مانع از انحلال نیروی بزرگ و مردمی ارتش شد، گفت: راهبرد نظامی و قدرت دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از مؤلفه‌های مهم و غیرقابل انکار در دستیابی به پیروزی در دوران دفاع مقدس بود.

آیت‌الله سید حسن عاملی با بیان اینکه ما قدردان تلاش و زحمات ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم، افزود: در حال حاضر در سایه رشادت‌های مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح و ارتش کشورمان به اقتدار همه‌جانبه دست یافته و دنیا روی ارتش حساب ویژه‌ای باز کرده است.

وی تاکید کرد: در این زمینه تقویت بنیه علمی و اقتدار نیروهای مسلح اقدامات مناسبی انجام یافته و روز به روز بر اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود.

عاملی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها به دستاوردهای بزرگی دست یافته است که شایسته تقدیر و قدردانی است.

فرمانده تیپ 40 ارتش اردبیل نیز در این مراسم با بیان اینکه مهمترین پیام رژه روز ارتش ولایت‌مداری، بصیرت و اقتدار و عظمت ملت ایران است، گفت: در حال حاضر اقتدار و عظمت نیروی دریایی کشورمان دوچندان شده و اقدامات انجام یافته در این زمینه شایسته تقدیر است.

کریم چشک با اشاره به نقش مهم ارتش در آزادسازی سوسنگرد در طول هشت سال جنگ تحمیلی، افزود: امام خمینی(ره این نیروی ارزشی را به عنوان قهرمانان ملی یاد کرده بودند.

وی تاکید کرد: اقدامات ارتش در سایه فداکاری و تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح کشورمان و اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری حاصل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار