گردهمایی مدیران،معاونین آموزشی و پرورشی شهرستان طرقبه شاندیز با محوریت پروژه مهربرگزارشد

طرقبه(پانا)-گردهمایی بزرگ مدیران، معاونین آموزشی و پرورشی شهرستان طرقبه شاندیز با محوریت پروژه مهر معاون پرورشی و فرهنگی و معاون آموزش متوسطه اداره کل و مدیرآموزش و پرورتان طرقبه شاندیز در هتل ثامن طرقبه_سالن ایثار برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۵۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی  مدیران،معاونین آموزشی و پرورشی شهرستان طرقبه شاندیز با محوریت پروژه مهربرگزارشد

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در همایش بزرگ مدیران،معاونین آموزشی و پرورشی شهرستان طرقبه شاندیز با محوریت پروژه مهر گفت: مدیران و کادر اجرایی مدارس ما مهمترین رکن هستند و اگر توفیقی در مدرسه کسب می شود و یا مشکلاتی در آموزش و پرورش بخواهد حل شود این مدیران هستند که نقش کلیدی دارنداگر امید در دانش آموزان ما زنده شود و فضاهای آموزشی ما مفرح باشد دانش آموزان به سمت آسیب های اجتماعی نخواهند رفت .

وی ادامه داد: مشارکت پذیری یعنی دانش آموزان و پرسنل مدارس به مدرسه احساس تعلق داشته باشند. در مهارت آموزی یکی از مهارت هایی که مهم تلقی می‌شود "مهارت پرسشگری" است .

مالک اشرفی گفت: باید فضای مدرسه را به سمت و سوی این قبیل مهارت ها سوق داد تا دانش آموزانی خلاق،پرسشگر و اجتماعی پرورش یابند ما به دنبال این هستیم فعالیت های قرآن،عترت و نماز و فرهنگی هنری را در دل مدارس نهادینه سازیممعاونین محترم پرورشی باید مهارت ارتباط برقرار کردن را به خوبی یاد داشته باشند تا بتوانند با دانش آموزان ارتباط دوسویه برقرار کنند.

رضا صابری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گفت: شعار سال تحصیلی امسال امید آفرینی و مشارکت پذیری و مهارت آموزی نامگذاری شده است و برنامه ها و جهت گیری های آموزش و پرورش استان در درون این شعار متمرکز شده است و یکی از دغدغه های اصلی آموزش و پرورش ما همین سه کلمه است .

وی ادامه داد: فضای جامعه امروز ما فضای خوبی نیست و ما باید امید و انگیزه را در دانش آموزان رشد و پرورش دهیم اولین روز مهر خاطره انگیز ترین و مهم ترین روز است و این هنر مدیر است که بتواند تصویر زیبایی از بازگشایی مدرسه را در ذهن دانش آموزان نهادینه کند.

شایان ذکر است در این همایش از شعار سال تحصیلی ۹۹_۹۸ برای مدارس شهرستان و هر ماه یک پیام از مولفه های زندگی رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار