مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع رانندگان سرویس دانش آموزی

محیط سرویس دانش آموزی محیط کلاس محسوب می شود

نیشابور ( پانا ) - همایش توجیهی رانندگان سرویس دانش آموزی با هدف توجیه و تبیین سیاست های پیش رو در محل سالن تربیت آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۵۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
محیط سرویس دانش آموزی محیط کلاس محسوب می شود

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این همایش با تجلیل و تقدیر از همکاری رانندگان در سال های متوالی در سرویس دهی دانش آموزان، گفت: شما رانندگان باید دانش آموزان را فرزندان خودتان بدانید.

حسین مهرآبادی افزود: در محیط سرویس از آموزش غافل نشوید چراکه مردم سرمایه مهم زندگی شان را به دست شما سپرده اند و یقین بدانید که سرمایه ای بالاتر از سرمایه انسانی در هیچ جامعه ای نیست.

شما می توانید در آن دقایق راه زندگی را به بچه ها آموزش دهید و نا بر این باوریم که کار شما سخت و یاورانه و هنرمندانه است.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور این همایش را کارگاه پیشگیری معرفی کرد و گفت: هرچقدر برای پیشگیری هزینه کنیم کم است و تلاش کنیم برآیند کار ما تعلیم و تربیت شایسته باشد و نسلی سازنده را به جامعه هدایت کنیم.

در این همایش رییس پلیس راهور نیشابور، کارشناس مسئول حراست آموزش و پرورش نیز نکات مورد نیاز را گوشزد کردند و در پایان از برچسب مخصوص سرویس دانش آموزی رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار