تابستان امسال پرکارترین زمان برای همکارانمان در مدارس بود

کلات (پانا)- مدیر آموزش و پرورش کلات گفت: تابستان امسال پرکارترین زمان برای همکارانمان در مدارس بود

کد مطلب: ۹۵۵۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تابستان امسال پرکارترین زمان برای همکارانمان در مدارس بود

رمضان پروانه در جمع معلمین، و مسئولین شهرستان کلات ضمن تبریک فرا رسیدن ایام بازگشایی مدارس و گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس به تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه پروژه مهر 98 و بیان شعار سال تحصیلی جدید مدیریت آموزش و پرورش کلات پرداخت و گفت: تمامی راه های توسعه از آموزش و پرورش میگذرند .همه ی ما باید موضوعات آموزش و پرورش را اجتماعی کنیم تا اتفاقات خوبی بیافتد.

وی تابستان امسال را پرکارترین زمان برای همکاران و مدیران مدارس دانست و افزود: به حول و قوه الهی با همکاری همه ی همکارانمان روز_اول مهر درس_اول را آغاز خواهیم کرد، پس از همه ی دانش آموزان می خواهیم برای تحقق این شعار روز اول مهر به صورت پرشور در مدارس حاضر شوند.

مدیر آموزش و پرورش کلات ضمن تشکر از همکاری های امام جمعه محترم شهرستان ، فرماندار، بخشداران، شهرداران کلات و زاوین، کلیه دهیاران و شوراهای شهر و روستا،پایگاه های بسیج که برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش همگام بوده اند افزود: در زمینه انسداد مبادی بی سوادی اقدامات بی نظیری صورت گرفت که یک نمونه آن شناسایی بازماندگان از تحصیل در حوزه سیرزار پساکوه بود که با همت همکارانمان، مهر امسال به مدرسه خواهند رفت و از نعمت داشتن کلاس درست بهره مند می شوند.

پروانه اظهار کرد: با کمک خیرین و همت همکارانمان بیش از 2000 بسته لوازم التحریر تهیه و توزیع تا هیچ دانش آموز نیازمندی بخاطر عدم توانایی در تهیه لوازم التحریر از تحصیل باز نمانند.

مدیر تعلیم و تریبیت کلات با بیان اینکه در تابستان امسال کلیه مدارس شهری و روستایی را مورد بازدید میدانی قرار دادیم و مشکلاتشان را بررسی و رفع کردیم اظهار کرد: با پیگیری هایی که صورت گرفته شش مدرسه خشتی، گلی به زودی تخریب و بازسازی می شوند و تعداد 10 آموزشگاه نیز سیستم های گرمایشی از بخاری به شوفاژ تبدیل گردید و 13 آموزشگاه دیگر نیز در دستور کار قرار گرفتند .

وی در پایان اقدامات صورت گرفته توسط مدارس در زمینه پروژه مهر را بی نظیر دانست و افزود:در راستای سازماندهی نیروی انسانی بیش از 800 معلم را ساماندهی کردیم و بیش از 8000 دانش اموز اول مهر به مدرسه می روند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار