برنامه‌ریزی استقبال از مهر98 در شهرداری منطقه بیست

شهرری (پانا) - معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه بیست گفت: تبلیغات آموزشی محیطی، آئین بازگشائی مدارس و جشن سال اولی ها در مدارس از جمله ویژه برنامه های اجرایی در منطقه است.

کد مطلب: ۹۵۵۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی استقبال از مهر98 در شهرداری منطقه بیست

حجت الاسلام شاهین معبودی در جلسه کمیته هماهنگی برنامه‌های استقبال از مهر 98 اظهار داشت: تبلیغات آموزشی محیطی در قالب اکران تلویزیون‌های شهری،آئین بازگشائی مدارس، جشن سال اولی‌ها در مدارس، اجرای برنامه‌های آموزشی و نمایشی،توزیع پوستر و بروشور با موضوعات حقوق و تکالیف شهروندی، ترافیک و آلودگی هوا، برگزاری کارگاه‌های آموزشی محیط زیست و پسماند و ایمنی و مدیریت بحران در مدارس و هماهنگی بازدید دانش‌آموزان از مراکز آموزشی و فرهنگی از جمله ویژه برنامه‌های اجرایی در منطقه بیست است.

در این جلسه توزیع مخازن پسماند خشک، آذین بندى کلبه‌هاى بازیافت در مدارس فعال، رنگ‌آمیزى نماى بیرونى مدارس، بازپیرایى فضاى بیرونى و داخلى مدارس، برگزارى کلاسهاى آموزشى بازیافت و محیط زیست و توزیع بسته هاى آموزشى و تشویقى از جمله برنامه‌های استقبال از مهر حوزه خدمات شهری عنوان شد.

همچنین بهسازى مدارس در قالب توزیع آسفالت، تجهیز سرویس‌هاى بهداشتى،رفع مشکلات عمرانی، ایمن سازی ترافیکی محورهای اصلی و منتهی به مدارس در قالب خط کشی و نصب تابلوی گذر دانش آموز از دیگراقدامات حوزه‌های فنى عمرانی و ترافیک شهرداری منطقه بیست اعلام شد.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار