مدیرآموزش‌ و پرورش قرچک: پروژه مهرنمادی از همبستگی، تحوّل، مدیریت کارآمد و هدفمند درنظام تعلیم و تربیت است

قرچک (پانا) - مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان قرچک به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید پیش از خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه سخنرانی کرد.

کد مطلب: ۹۵۵۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش‌ و پرورش قرچک: پروژه مهرنمادی از همبستگی، تحوّل، مدیریت کارآمد و هدفمند درنظام تعلیم و تربیت است

غلامرضا بختیاری مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان قرچک اظهار داشت: درنخستین روز مهر هم‌زمان با بازگشایی مدارس در کشور میلیون‌ها دانش‌آموز به شوق آموختن دانش، روانه کلاس درس می‌شوند و این تکاپو جلوه خاصی را به جامعه می‌بخشد.

او در ادامه یادآور شد: پروژه مهر جهت بازگشایی مدارس نمادی از همبستگی، تحوّل، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت و گامی در راستای ساماندهی بهترامور در فرآیند تعلیم و تربیت کشور است.

بختیاری خاطرنشان کرد: این همبستگی پرمعنا به الگویی مؤثر در برنامه‌ریزی برای بازگشایی به هنگام و مطلوب مدارس کشور تبدیل‌شده است.

او بیان داشت: مسوولین، جوانان، نخبگان و کسانی که دل درگرو انقلاب دارند برای فصل شکفتن حقایق که ماه مهر سرآغازی برای مهربانی‌هاست، بر دستان پرمهر او بوسه‌های تکریم زنیم تا شاهد شکوفایی ایران سرافراز باشیم.

بختیاری گفت: در سال تحصیلی جدید در شهرستان حدود پنج هزار و صد دانش‌آموز پایه اولی وارد کلاس‌های درس می‌شوند تا در محیطی جذاب و دل‌نشین به تحصیل بپردازند.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به تمامی فرهنگیان، دانش آموزان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت اذعان داشت: شعار پروژه مهر منطقه با عنوان «مهر آمد و سند تحول نقشه ما حمایت از رونق تولید اندیشه ما» را در دستور برنامه‌های آموزشی و پرورشی خود قرار دهند.

بختیاری افزود: در حوزه تکمیل پروژه نیمه تمام مدرسه شهرک گلها در قرچک و در هشت سال گذشته پیشرفت فیزیکی پنجاه درصدی داشته با پیگیری‌هایی که انجام شد و با مساعدت مدیران استانی و فرماندار شهرستان این پروژه به پیشرفت نود درصدی رسیده و در یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

او تاکید کرد: در شهرستان قرچک خیران مدرسه‌ساز وجود دارد ولی زمینی برای ساخت مدرسه نیست تا خیرین اقدام به ساخت مدرسه کنند، با تمهیداتی که در نظر گرفته شده و در حال حاضر اقدام به ساخت مدارس شش الی هشت کلاسه کردیم و این کلاس‌ها در داخل مدارسی که زمین بزرگ دارند احداث می‌شود.

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان قرچک یادآور شد: شهرستان قرچک رتبه دوم تراکم دانش‌آموزی استان را دارد، در طول تابستان ۵۳ هزار دانش‌آموز به طور موفق و بهتر از سال قبل ساماندهی شده و در سال جاری رشد پنج درصدی دانش‌آموزان را در مدارس قرچک را داشتیم.

بختیاری گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)گام دوم انقلاب راهنما و مسیر انقلاب را مشخص کرده و باید این مسیر از آموزش و پرورش شروع شود تا گام دوم را موفقتر از گام اول برداریم، هر چقدر در محقق شدن گام دوم بیشتر تلاش کنیم جامعه پویا، کشوری قدرتمند خواهیم داشت.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار