600برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در قائم‌شهر اجرا می شود

قائم شهر (پانا) - فرمانده سپاه قائم‌شهر اعلام کرد که ۶۰۰ برنامه شاخص در پایگاه‌ها و مساجد این شهرستان در هفته دفاع مقدس اجرا می شود.

کد مطلب: ۹۵۴۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
600برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در قائم‌شهر اجرا می شود

حسین علیزاده فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان، با عنوان برنامه‌های هفته دفاع مقدس، این هفته را یادآور رشادت‌ها و فداکاری رزمندگان و ایثارگران دانست که با روحیه انقلابی و حماسی برگرفته از امام حسین (ع) بردوشمنان پیروز شدند و تأکید کرد که این فرهنگ ایثار و شهادت نسل به نسل تداوم خواهد یافت.

او با اعلام اجرای ۶۰۰ برنامه شاخص توسط پایگاه و مساجد از 31 شهریور، اجتماع بزرگ بسیجیان در حسینیه عاشقان ثارالله باحضور گردان های امام حسین و بیت المقدس و امام علی و گردان کوثر حوزه خواهران، نواختن زنگ ایثار در مدار، افتتاح پرورش قارچ و ۱۰واحد مسکن محرومان و عطرافشانی مزارشهدا، حضور بسیجیان در نماز جمعه، اعزام راوایان دفاع مقدس به مدارس و محلات، اجرا مسابقات ورزشی در پایگاهها، اجری طرح اجتماعی از سوی بسیج جامعه پزشکی و برگزاری بیش از ۱۰ یادواره در محلات همراه باسخنران کشوری رااز جمله برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر در‌پایان با اشاره به نقش رسانه در دوران دفاع مقدس از تلاش های اصحاب رسانه در ثبت و حفظ و انتقال فرهنگ ایثار شهادت و دستاورد های دوران دفاع مقدس قدردانی کرد.

دانش آموز خبرنگار: علی رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار