برگزاری جلسه ستادپشتیبانی اززائرین اربعین حسینی شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - با حضور معاونین فنی و عمرانی و برنامه ریزی و اداری ،مالی فرماندار،بخشداران واعضای ستاد، جلسه هماهنگی برنامه های پشتیبانی از زائرین اربعین حسینی 98درسالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۹۵۴۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستادپشتیبانی اززائرین اربعین حسینی شهرستان اسلامشهر

در این نشست داود بیات سرمدی معاون فنی و عمرانی فرماندار اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت ایام عزاداریهای محرم حسینی اظهار داشت:فلسفه شهادت و ایثاردردوران هشت سال دفاع مقدس نماد مهمی بود و اکنون با الگو گرفتن از آن زمان به مقابله با تحریم‌های دشمنان میرویم و در ادامه ما از عاشورای حسینی هم درسهایی میگیریم که درنهایت میدانیم امام حسین(ع) و یارانش زیر بار ظلم نرفتند و عزت را در شهادت دانستند.

او در ادامه افزود: خیل عاشقان حسینی همه ساله درحماسه اربعین حسینی حضورپیدا میکنند و نمایش عظمت مسلمانان را جهت دشمنان و استکبار جهانی که احساس نگرانی هم از این حرکت دارند،را به نمایش میگذارند.

سرمدی بر سازماندهی و انسجام دقیق و داشتن برنامه مدون جهت کلیه ارگانها و نهادها و موکب‌های مردمی برای حضور در کشور عراق در شهرستان اسلامشهر تاکید کرد.

سپس سعید محمدی پور رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت اسلامشهرنیز در گزارشی از آمادگی کارخانجات و اصناف شهرستان مانند سال گذشته برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین 98 خبر داذ.

او اذعان داشت: کارخانجات لبنی شهرستان اسلامشهر خود جوش محصولات خودرا به سردخانه های مستقر در کشور عراق ارسال میکنند.

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان خاطر نشان کرد:اسلامشهر در سال گذشته رتبه اول کمکهای مردمی را در اربعین حسینی کسب کرد که سهم کمکهای نقدی و غیر نقدی اصناف و کارخانجات رقم یک میلیارد تومان بود.

در این نشست در زمینه مواردی از جمله ،ثبت نام کلیه شرکت کنندگان راهپیمایی اربعین حسینی در سامانه سماح،نحوه جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی اصناف،کارخانجات و مردم، محل استقرار موکبهای شهرستان اسلامشهردرعراق،حضور دانش آموزان درمراسم اربعین با هماهنگی آموزش و پرورش و تنظیم برنامه زمانبندی مدون از سوی ستاد پشتیبانی از زائرین اربعین حسینی شهرستان بحث و تبادل نظر انجام شد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار