افتتاح اورژانس جدید بیمارستان حافظ شیراز

شیراز(پانا)_ اورژانس جدید بیمارستان حافظ شیراز با حضور استاندار فارس افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۵۴۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اورژانس جدید بیمارستان حافظ شیراز

رئیس بیمارستان حافظ شیراز با بیان اینکه ساختمان بیمارستان متعلق به سال 1350 بوده که با اعتبار کمتر از 1 میلیارد بهرهبرداری شده و اورژانس قدیم نیز مربوط به همان زمان است گفت: اورژانس قدیمی بیمارستان از لحاظ فضا و تجهیزات استاندارد نبود ، اما اورژانس جدید با برخورداری از تجهیزات روز دنیا و فضای 3 برابری نسبت به قبل بصورت 24 ساعته اماده خدمات رسانی به صورت فوق تخصصی به مادران پرخطر است.

استاندار فارس با اعتقاد بر این که شیراز علاوه بر خدمات به مردم فارس به مراجعه کنندگان سایر استان ها نیز خدمت میکند گفت: مردم به جامعه پزشکی دید ارجع تری دارند زیرا در زمان درد و سختی این قشر به کمک مردم میشتابند و این امر در ذهن آنها ماندگار است.

عنایت الله رحیمی با توجه به اینکه تلاش های دولت تدبیر و امید در زمینه سلامت و درمان مشهود بوده است افزود:اعتبار خوبی از دولت به موضوع بهداشت و درمان تعلق گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از وجود 3 مرکز بزرگ زنان و مامایی در کلان شهر شیراز خبر داد و افزود: بجز بیمارستان های زینبیه و شوشتری ، 85 تا 90 درصد مشکلات زنان در مرکز اموزشی درمانی حافظ حل می شود.

دکتر علی بهادر درباره کاهش مرگ و میر نوزادان و مادران باردار گفت: نسبت به سال های گذشته این آمار از 17 درصد به 8 درصد کاهش یافته است.

بهادر با اشاره به اینکه معضل کمبود تخت در بیمارستان‌ها بخصوص بیمارستان نمازی وجود دارد ادامه داد: قصد داریم در مرکز آموزشی درمانی نمازی نیز بخش مراقبت از مادران پرخطر را ایجاد کنیم چون مشکلات برخی مادران فقط در بخش مامایی نیست و نیاز به متخصصین در سایر رشته‌ها داریم.

خبرنگار:ریحانه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار