وقوع بیش از یک هزار حادثه ترافیکی در هفته گذشته در فارس

شیراز (پانا) - معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به یک هزار و ۷۵ فقره حادثه ترافیکی در سطح استان فارس، توسط اورژانس شیراز در هفته گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۹۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
وقوع بیش از یک هزار حادثه ترافیکی در هفته گذشته در فارس

بهناز رستگارفر اظهار کرد: در هفته گذشته، یک هزار و ۷۵ مورد حادثه ترافیکی در سطح استان فارس به وقوع پیوست که به دنبال این حوادث یک هزار و ۲۲۷ مورد دچار جراحت و مصدومیت شدند.

او افزود: در حوادث ترافیکی شهری ۴۵۱ مورد و در حوادث ترافیکی جاده ای، ۳۸۸ مورد پس از اقدامات اولیه درمانی از سوی تیم‌های امدادی اورژانس به مراکز درمانی استان منتقل و بستری شدند.

رستگارفر با بیان اینکه ۵۶۰ مورد در حوادث ترافیکی استان، از سوی کارشناسان فوریت‌های پزشکی سازمان اورژانس فارس به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند، ادامه داد: در هفته گذشته، ۱۴ نفر در حوادث ترافیکی استان جان خود را از دست داده‌اند که ۱۰ مورد مربوط به حوادث ترافیکی جاده‌ای و ۴ مورد مربوط به حوادث ترافیکی شهری بوده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آمار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در هفته گذشته گفت: با وجود هشدار‌های ارائه شده پیرامون رعایت نکات ایمنی و گاز مونوکسیدکربن، در هفته گذشته در استان شاهد ۲۰ مورد مسمومیت با مونوکسیدکربن بوده ایم که ۴ مصدوم برای مراقبت‌های بیشتر به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار