فرمانده سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی :مبارزه با استکبار در تمام عرصه در امتداد راه شهداست

بیرجند (پانا) ـ فرمانده سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی گفت : مبارزه تمام شدنی نیست و همچنان مقابله با استکبار و ایادی آن در تمام عرصه ها در امتداد راه شهداست.

کد مطلب: ۹۵۴۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی :مبارزه با استکبار در تمام عرصه در امتداد راه شهداست

سردار یعقوبعلی نظری در یادواره گرامیداشت یاد و خاطره 36 شهید عملیات کربلای 2 خراسان جنوبی به ویژه شهید محمود کاوه، استقرار، استحکام ، بالندگی و گسترش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از اهداف شهدا دانست و گفت: ما نیز امروز باید این هدف را دنبال کنیم.


او با اشاره به رشادتهای شهید کاوه در شلمچه، کردستان و مهران گفت:امروز به برکت خون شهدا، جغرافیای مرزی ما تبدیل به جغرافیای اعتقادی شده و ملت ایران تبدیل به امت اسلامی و انقلابی شده است.


فرمانده سپاه امام رضای خراسان رضوی با بیان اینکه همچنان مبارزه تنها را برای عزت، استقلال، اقتدار و حل مشکلات اقتصادی کشور است افزود: مبارزه تمام شدنی نیست و همچنان مقابله با استکبار و ایادی آن در تمام عرصه ها در امتداد راه شهداست.
سردار نظری افزود: در این راه، مذاکره با دشمن پاسخ نمی دهد اگر مذاکره ای هم باشد باید در طول مبارزه باشد نه بجای آن، وگرنه در مسیر ذلت قرار می گیریم.


او گفت: ما لحظه به لحظه شاهد به زانو درآمدن استکبار هستیم که این افول نه تنها در بعد نظامی بلکه در بعد اقتصادی و اجتماعی امریکا هم نمایان است.


سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضای خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: دشمن تلاش می کند تا دوران 8 سال دفاع مقدس را آن گونه که خودش می خواهد تفسیر کند که این وظیفه ما مسولان را سنگین می کند.


محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه شور مقاومت در مقابل استکبار هم اکنون در کشورها بوجود آمده است افزود: این حقیقت انقلاب اسلامی و اثر گذاری خون های شهدا و سردارانی همچون شهید کاوه است .


معتمدیان با بیان اینکه اجازه نمی دهیم به انقلاب ما خدشه ای وارد شود افزود: ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه و با تلاش مسولان با حفظ وحدت و الگو پروری با صلابت در مقابل استکبار می ایستد و آرمانهای شهدا را به نسل آینده انتقال می دهد.
برگزاری کلیپ، اجرای سرود ترنم ولایت و خاطره گویی دختر شهید کاوه و همزمان این شهید از دیگر برنامه های این یادواره بود.


خراسان جنوبی36 شهید را در عملیات کربلای ۲ تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است و سردار شهید محمود کاوه یکی از شهدای این عملیات است که ۱۱ شهریور ۱۳۶۵ در سن 25 سالگی در منطقه حاج عمران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار