فرماندار اسلامشهر:هماهنگی دستگاههای متولی فرهنگ کشور ازضروریات مهم امروز جامعه بشمار میرود

اسلامشهر (پانا) - جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی اسلامشهربا حضورفرماندار،بخشداران و سایر اعضا،در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۹۵۴۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:هماهنگی دستگاههای متولی فرهنگ کشور ازضروریات مهم امروز جامعه بشمار میرود

در این نشست مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر با گرامیداشت ایام محرم به تحلیل دو حادثه مهم در منطقه پرداخت و اظهار داشت :حمله ارتش یمن به تاسیسات نفتی آرامکوی عربستان و آزاد سازی کشتی ایرانی را علیرغم تلاشهای آمریکا و با دیپلماسی قوی جمهوری اسلامی بسیار حائز اهمیت دانست.

او در ادامه افزود:با ادغام جلسات کارگروههای اجتماعی و فرهنگی و نظارت سازمان امور اجتماعی کشور، برنامه های کارگروه شهرستان اسلامشهر هم روال کاری خوبی دارد ،لیکن جای فعالیت بسیاری هنوز وجود دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر اذعان داشت:در دهه هشتاد مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ،بحث شبیخون فرهنگی را مطرح نمودند که به صورت حرکت خزنده در تمامی سیستمهای زندگی افراد با نظارت نظامهای اطلاعاتی کشورهای خاص با برنامه ریزی نفوذ کرده و آداب و رسوم سنتی مارا با ناهنجاریهای جدید اجتماعی هدف قرار میدهد.

مرسلپور گفت: رفتارهای فرهنگی ما از چند صدایی برخوردار است و ما همگرایی و یکسانی در حوزه فرهنگ نداریم و هماهنگی دستگاههای متولی فرهنگ کشور از ضروریات مهم امروز جامعه بشمار میرود.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های آینده در سطح شهرستان اسلامشهراشاره کرد و عناوین آن را شامل ،اقدام همگون فرهنگی جهت دانش آموزان،اجرای دقیق هفته فرهنگی ،پیوند مدرسه و نهاد کتابخانه،اجرای گفتمان ایثارگری به صورت غیر مستقیم توسط سپاه پاسداران،آموزش و پرورش و دانشگاه،آموزش محله محور بانوان با مشارکت امور بانوان فرمانداری ،نظارت بر طراحان مد و لباس و راه اندازی اتوبوس کتاب برشمرد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار