مدرسه محوری رویکرد اصلی پروژه مهر

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری گفت: امسال با رویکرد مدرسه محوری برخلاف سال های گذشته مدارس به صورت مستقل خود را برای آغاز سال تحصیلی آماده می کنند.

کد مطلب: ۹۵۳۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه محوری رویکرد اصلی پروژه مهر

بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری گفت: در سال های قبل مدارس باید مستندات خود را از پیش برای آمادگی شروع سال تحصیلی به اداره ارسال می کردند که با این رویکرد دیگر نیاز به چنین کاری نیست و آنها بصورت مستقل می توانند به برنامه ریزی های خود بپردازند.

وی افزود: درمجموع می توان پروژه مهر را نوعی ایجاد انگیره برای شروع سال تحصیلی عنوان کرد که هرساله هم بخشی از کارها از جمله زیباسازی مدارس، ساماندهی نیروی انسانی و ... در مدارس انجام می شد.

نصیری، با اشاره به فعالیت ستاد پروژه مهر در اداره متبوع گفت: این ستاد در قالب پنج کارگروه شامل سازماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیزات، توجیه و تبلیغ و اطلاع رسانی، تایید صلاحی و کارگروه نظارت و ارزیابی از مدت ها پیش کار خود را شروع کرده است.

نصیری در خصوص وضعیت فضاهای آموزشی برای شروع سال تحصیلی افزود: امسال نیز همچون سال های گذشته تعدادی از مدارس نیازمند تخریب و بازسازی است و به همین دلیل 2 مدرسه در سطح منطقه در حال تخریب است و 2 مدرسه در مهرماه به بهره برداری می رسد.

نصیری همچنین در پاسخ به وضعیت ثبت نام مدارس و گزارش تخلفات در باب دریافت وجه نیز گفت: امسال به نسبت سال های گذشته به دلیل برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران مدارس، شکایت ها بسیار کمتر بوده است.

وی تصریح کرد: از زمان قبل از ثبت نام به مدیران مدارس اعلام شده است که به هیچ عنوان وجه اجباری از اولیا نباید گرفته شود زیرا در صورت هرگونه گزارشی با متخلفان برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

نصیری در پایان از زحمات مدیران و معاونان در انجام صحیح پروژه مهر تقدیر و تشکر نمود و گفت : از مدیران می خواهیم تمام تلاش خود را در بازگشایی مدارس انجام دهند و مهر خوبی را برای دانش آموزان رقم بزنند.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار