معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

تشکیل 200 کارگروه پروژه مهر در 21 منطقه شهرستان های استان تهران

تهران(پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت پروژه مهر سال تحصیلی 1400-1399 در شهرستان های استان تهران، متفاوت تر و ویژه تر از سالهای گذشته آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۰۹۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل 200 کارگروه پروژه مهر در 21 منطقه شهرستان های استان تهران

بهروز هاشمی در گفت و گو با پانا گفت: با توجه به شرایط خاص موجود و گسترش بیماری کووید19 در سال تحصیلی پیش رو با افزایش 4 کارگروه به 5 کارگروه قبلی، پروژه مهر متفاوتی را در پیش خواهیم داشت.

او با اشاره به نام کارگروه های جدید تشکیل شده اظهار کرد: سه کارگروه آموزش مجازی و تولید محتوا و سواد رسانه ای، تامین و گسترش فضای مجازی، سلامت و ایمنی در راستای شرایط خاص بیماری در سال تحصیلی پیش رو تشکیل شده است.

هاشمی ادامه داد: همچنین با توجه به اهمیت توسعه متوازن در آموزش دوره دوم متوسطه در سطح استان، نگاه ویژه وزارت متبوع به این موضوع و تلاش به منظور جذب بیشتر دانش آموزان در شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش، "کارگروه توسعه متوازن" نیز در پروژه مهر سال تحصیلی پیش رو تشکیل و پیگیری خواهد شد.

این مقام مسئول با تاکید بر ویژگی منحصر به فرد پروژه مهر امسال تصریح کرد: در پروژه مهر سال جاری حدود 200 کارگروه در 21 منطقه سطح استان تشکیل خواهد شد که به صورت مستمر در روزهای سه شنبه با تشکیل جلسات ویدئو کنفرانس با حضور معاونین آموزش متوسطه مناطق و همکاران کارگروه ها پیگیر امور خواهیم بود.

هاشمی با پیش‌بینی 20 مهر ماه 1399 به عنوان پایان زمان جمع‌بندی و ارسال مستندات این پروژه بر اساس فرم‌های مربوطه خاطرنشان کرد: با تاکید مقام عالی وزارت مبنی بر شروع سال تحصیلی از 15 شهریور 1399 تمام تلاش همکاران مبنی بر آماده سازی شرایط لازم خواهد بود تا در موعد مقرر شاهد شروع آموزش با بررسی شرایط موجود و دسته بندی مناطق به سه حالت سفید(کلاس های حضوری)، قرمز(کلاس های مجازی) و زرد (به صورت ترکیبی 50 درصدی حضوری و مجازی) در سطح استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار