برگزاری جلسه مدیران دوره ابتدایی شهرستان ورامین

ورامین (پانا) - باحضورمدیر آموزش و پرورش ورامین ، معاون آموزش ابتدایی و اعضای شورای معاونین، جلسه مدیران دوره ابتدایی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۲۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه مدیران دوره ابتدایی شهرستان ورامین

محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین دراین جلسه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش باتأکید بر اهمیت ایام محرم و برنامه‌های دهه اول آن در واحدهای آموزشی اظهار داشت: پروژه مهر در جهت آماده شدن مدارس وحضور بدون دغدغه معلم و دانش آموز نقش آفرینی می نماید

او در ادامه افزود: ساماندهی صحیح نیروی انسانی یکی از مهم ترین اولویت‌های پروژه مهر است که باید به درستی به آن پرداخته شود .

محمدی یاد آور شد:در سال جاری شاهد رتبه‌های خوب آموزشی، پرورشی و پژوهشی بودیم که باید در سال آینده این رتبه‌ها رو به افزایش باشد .

مدیر آموزش و پرورش ورامین از آماده بودن دوپروژه خیرساز در مهرماه و آبان ماه 98 خبر داد وپروژه مهر را نمادی از تلاش در جهت تقویت فرهنگ اشتغال برشمرد وبا اشاره به فرار رسیدن هفته بازگشایی مدارس و بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت:در این هفته برنامه‌های خوبی با محوریت ایام محرم از سوی شورای پروژه مهر این مدیریت طراحی شده است.

رئیس شورای پروژه مهر مدیریت آموزش و پرورش ورامین ادامه داد:امسال ایام بازگشایی مدارس با شعارمدرسه متعالی، تقویت فرهنگ اشتغال و آموزش علم به صورت کاربردی در راستای سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)بر سایه مهر حسینی طراحی و برنامه ریزی شده است .

مدیر آموزش و پرورش ورامین تصریح کرد در تابستان 98 یکی از مواردهای مهم و وقت گیر این مدیریت ساماندهی نیروهای انسانی در آموزش و پرورش ورامین بود که با تلاش و زحمات همکارانم این امر به خوبی تحقق یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار