برگزاری دوره ارتقای مدیران آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - دوره ارتقای مدیران آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با هدف افق های آینده آموزش و تحولات هزاره سوم با چشم اندازی به برخی از کشور های صاحب امر آموزش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۰۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره ارتقای مدیران آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

در این جلسه حسین سنجری معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی هدف از برگزاری دوره را آشنا کردن مدیران با دنیای فراروی آموزش و آینده آموزش معرفی کرد.

حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور هم در سخنانی ضمن تشریح منابع و ظرفیت‌های موجود در آموزش کشور، افق‌های پیش روی آموزش و برخی از تحولات و استانداردهای موجود هزاره سوم را همراه با آسیب شناسی لازم و چشم اندازی به بعضی از کشورها بررسی، و آینده نظام تعلیم و تربیت را جهت بهتر دیدن مسیر پیش روی به اجمال ترسیم کرد.

او در ادامه افزود: تربیت معلم و تربیت معلمین تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقویت نظام آموزشی که محوری ترین کار در دولت ها بعد از حفظ امنیت است؛ باید سر لوحه و مقدم بر همه امور باشد.

این دوره در محل مجتمع رفاهی فرهنگیان شهرستانهای استان تهران واقع درشهرری،باحضور شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، شورای معاونین مناطق بیست و یک گانه شهرستانهای استان تهران و گروهی از مدیران مدارس این مناطق برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار