گزارش ارزیابی آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش‌دبستانی شهر تهران

تهران (پانا) - نوبت‌گیری برای ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش‌دبستانی از روز یکشنبه 10 شهریور آغازشده و ارزیابی نوآموزان پیش‌دبستانی نیز از روز شنبه 16 شهریور در پایگاه‌های سنجش مناطق 19گانه آموزش‌وپرورش شهر تهران آغاز می‌شود. 

کد مطلب: ۹۵۱۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
گزارش ارزیابی  آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش‌دبستانی شهر تهران

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش‌وپرورش استثنایی شهر تهران، ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان از اول تیر در 49 پایگاه اولیه سنجش در سطح مناطق 19گانه آموزش‌وپرورش شهر تهران آغازشده است که تاکنون تعداد 80758 نفر ارزیابی‌شده و تا 10 مهر برای 86489 نفر نوآموز نوبت‌گیری از طریق سامانه الکترونیکی سنجش انجام پذیرفته است.
به گزارش واحد تشخیص، توان‌بخشی و بهداشت این اداره تاکنون تعداد 9147 نفر نوآموز به پایگاه‌های تخصصی معرفی‌شده‌اند که از این تعداد 4669 نفر نوآموز ازلحاظ ارزیابی آمادگی تحصیلی (ارجاعی هوش ) به پایگاه تخصصی معرفی‌شده‌اند که تعداد 2827 نفر نوآموز ارزیابی تخصصی هوش آنان انجام پذیرفته، تعداد 1116 نفر نوآموز مشکوک به مشکلات شنوایی به پایگاه تخصصی معرفی‌شده و 816 نفر معاینه و نتایج مربوطه ثبت شد.
تعداد 3272 نفر نوآموز مشکوک به مشکلات بینایی به پایگاه‌های تخصصی معرفی و 2653 نفر نوآموز معاینه و نتایج مربوطه ثبت شد. تعداد 90 نفر از مشکوک به مشکلات جسمی- حرکتی ارجاع و 71 نفر از آنان برای ارزیابی تخصصی تکمیل‌شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار