شهردار کرمان زنگ اولین روز بازگشایی مدارس را در دبستان حضرت مریم(س) نواخت

کرمان( پانا )- آیین ویژه بازگشایی مدارس و نواختن زنگ اولین روز از ماه مهر و سال تحصیلی جدید با حضور شهردار کرمان و جمعی از مدیران شهرداری و مسئولان آموزش و پرورش در مدرسه کودکان با نیازهای ویژه (استثنایی) حضرت مریم (س) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۶۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
شهردار کرمان زنگ اولین روز بازگشایی مدارس را در دبستان حضرت مریم(س) نواخت

سید مهران عالم زاده گفت: مسئولان و معلمان سختکوشی که توفیق خدمت در این حوزه را دارند، مورد توجه و عنایت ویژه خداوند هستند و امید است که در این مسیر موفق و پیروز باشند.

وی با بیان اینکه مدارس، محل تعلیم و تربیت، علم آموزی و رشد توانایی ها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان محسوب می‌شوند، افزود: در این راستا ما آماده‌ی خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم و سرمایه‌های میهن اسلامی، هستیم.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه معلولیت، محدودیت نیست، از دانش‌آموزان این حوزه خواست تا در کسب علم و دانش کوشا باشند.

وی گفت: در جامعه و دنیا ثابت شده است که دانش‌آموزان حوزه‌ی استثنایی توانمندی‌هایی دارند که می‌توانند از آنها استفاده کنند و جایگاه‌های خوبی در عرصه‌های مختلف به‌دست آورند.

عالم زاده افزود: قشر توان‌یاب به عنوان بخشی از جامعه مورد توجه ویژه ما در حوزه مدیریت شهری هستند و به همین منظور شهرداری در دوره‌ی اخیر اقدام به تشکیل ستاد مناسب‌سازی کرده و مناسب سازی فضاهای شهری مورد توجه و اهتمام حوزه مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مناسب سازی پارک ها و مسیرهای تردد جهت استفاده توان‌یابان در دستور کار ستاد مناسب سازی قرار دارند، تصریح کرد: همچنین مناسب سازی فضاهای قبلی در برنامه کاری این ستاد قرار دارد و مناسب سازی می شوند.

رییس اداره استثنایی کرمان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، از شهردار کرمان به واسطه اهمیت دادن به حوزه تعلیم و تربیت و همچنین توجه ویژه به دانش آموزان حوزه‌ی استثنایی تشکر و قدردانی کرد.

باهری گفت: بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید به عنوان یک رویداد بزرگ اجتماعی محسوب می شود و خوشحالیم که در این زمینه، همراهی و حمایت مجموعه مدیریت شهری را داریم.

گفتنی است در ادامه مراسم از معلمان و دست‌اندرکاران مدرسه حضرت مریم(س) و همچنین از والدین فعال در مدرسه با حضور شهردار کرمان تقدیر شد و در پایان نیز نمایشگاه دفاع مقدس با حضور شهردار کرمان در این مدرسه افتتاح گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار