خودسوزی یک خانم مقابل یکی از واحدهای قضایی تهران

تهران (پانا) - یک مقام آگاه در دادگستری تهران درباره خودسوزی یک خانم مقابل یکی از واحدهای قضایی تهران توضیحاتی ارایه داد.

کد مطلب: ۹۵۱۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
خودسوزی یک خانم مقابل یکی از واحدهای قضایی تهران

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، یک مقام آگاه در دادگستری تهران با اشاره به خودسوزی یک خانم مراجعه کننده مقابل یکی از واحدهای قضائی تهران در مورد سابقه پرونده فرد مذکور گفت: این فرد در اسفندماه سال 97 و در حالیکه پوشش نامناسب داشته است، با مامورین نیروی انتظامی درگیر می شود و به آنها توهین می‌کند که مستندات لازم در همین رابطه از ناحیه مامورین تهیه و به دادسرای تهران تحویل می شود. بر همین اساس برای متهم مورد اشاره با عنوان جریحه دار کردن عفت عمومی و توهین به مامورین پرونده قضائی تشکیل شده است که نامبرده از همان زمان تاکنون با صدور قرار تامین آزاد بوده و امروز به دادگاه مراجعه می نماید.
این مقام آگاه افزود: امروز و در هنگام مراجعه فرد مورد اشاره، رئیس دادگاه به واسطه فوت یکی از بستگانش در مرخصی به سر می برده و برای این فرد هیچ اقدام قضائی به عمل نیامده است و مقرر می شود در وقت دیگری به مرجع قضائی مراجعه نماید که نامبرده پس از خروج از واحد قضائی با بنزینی که از قبل تهیه نموده است، مبادرت به خودسوزی می نماید.
وی بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است و هم اکنون تحت مراققبت پزشکی است.
گفتنی است تا کنون برای فرد مورد اشاره دادگاهی برگزار نشده و فرد مورد اشاره حکم محکومیت ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار