برگزاری جشن ستارگان علمی شهرستان ورامین

ورامین(پانا)-با حضور مدیر آموزش و پرورش ورامین ، اعضای شورای معاونین و مسئولین شهرستان ازدانش آموزان حائز رتبه های برتردر کنکور سراسری دانشگاهها و رتبه های برتر مسا بقات علمی کشوری، استانی و شهرستانی تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۹۵۱۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن ستارگان علمی شهرستان ورامین

مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر علمی شهرستان ورامین باحضور امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ، اعضای شورای معاونین و مسئولین شهرستان وجمعی از مدیران ،دبیران و دانش آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان شهیدستاری ورامین درسالن اجتماعات دانشکده کشاورزی ورامین برگزار شد.

در این مراسم امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین در سخنانی برگزاری چنین مراسمی را کمترین کار در جهت ایجادانگیزه و تلاش برای دانش آموزان نخبه برای رسیدن به اهداف متعالی دانست.

او در ادامه ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی را ازاولویت های آموزش و پرورش ورامین در بحث آموزش خواند.

این مقام مسئول خطاب به دانش آموزان نخبه شهرستان ورامین تاکیدکرد : ایمان به خدا، داشتن امید، تلاش و کوشش، احترام به پدر و مادر رمز موفقیت وترقی و سعادتمندی هر انسانی است .

در ادامه مراسم از دانش آموزان برتر حائز رتبه های برتر در کنکور سراسری دانشگاهها و رتبه های برتر مسا بقات علمی، پژوهشی و پرورشی کشوری ، استانی و شهرستانی دبیرستان استعدادهای در خشان شهیدستاری ورامین تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار