برگزاری جشن ستارگان ورزش و سلامت گناباد 

گناباد (پانا)- با حضور رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش و مدیر و معاونین مدیریت آموزش و پرورش جشن ستارگان ورزش و سلامت گناباد برگزار شد . 

کد مطلب: ۹۶۶۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن ستارگان ورزش و سلامت گناباد 

مدیر آموزش و پرورش در این مراسم ضمن تقدیر از حوزه ورزش و سلامت در خصوص برنامه های متنوع و مستمر در طول سال از همکاری بیشتر با ورزش و جوانان شهرستان در اینده در برخی رشته ها خبر داد.

حسین احمدی افزود: توجه و تاکید در حوزه ورزش و تربیت بدنی علی الخصوص دختران و بانوان که در هفته سلامت این عزیزان نیز هستیم می تواند از بسیاری ناهنجاری ها جلوگیری بعمل آورد ‌که با این رویکرد آموزش و پرورش گناباد با همت اداره کل توانست اولین هنرستان تربیت بدنی دختران را افتتاح نماید.

رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم افزود: خراسان رضوی در سال تحصیلی گذشته در بسیاری از رشته های ورزشی دانش آموزی جایگاه برتر را از آن خود نموده ودر بخش همکاران تربیت بدنی نیز در سه حوزه مرتبط جایگاه نخست را به دست آورده است.

محمدزاده بیان کرد: در بازدید میدانی از آموزشگاه های سطح شهرستان گناباد در خصوص پویا سازی حیاط مدارس و نیز تکمیل و تجهیز فضای ورزش هنرستان تربیت بدنی المپیک شاهد کارهای درخشان و بدیعی بودیم که جای تقدیر دارد.

در این مراسم از دانش آموزان مقام آور استان در سال تحصیلی گذشته به همراه مربیان و سرپرستان تیم ها تقدیر شد.

اجرای حرکات نمایشی رزمی، همنوازی دانش آموزان آموزشگاه هاشمی نژاد، تقدیر از دبیران تربیت بدنی و سلامت و تجلیل از مدیریت آموزشگاه شاهد یاس نبی در جهت اجرای اولین مدرسه پویای گناباد از دیگر برنامه های این مراسم‌ بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار