دبیر اتاق اصناف قزوین:

نظارت های لازم بر کیفیت لباس فرم دانش آموزان وجود دارد

قزوین (پانا)- دبیر اتاق اصناف قزوین گفت: ما نظارت های لازم را بر کیفیت لباس فرم دانش آموزان داریم و در این خصوص هماهنگی ویژه با مراکز تولیدی شده است.

کد مطلب: ۹۵۰۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نظارت های لازم بر کیفیت لباس فرم دانش آموزان وجود دارد

سیدمحمود سیدی صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی که با محوریت لباس فرم و بوفه مدارس در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش قزوین برگزار شد، اظهار داشت: یکی از نکاتی که ما و مجموعه آموزش و پرورش باید توجه کنیم؛ همکاری مدارس با مراکز تولید دارای پروانه است که البته با تعاملات دوجانبه ای که تاکنون وجود داشته، این مشکل به حداقل رسیده است.

وی از آمادگی خود برای همکاری با آموزش و پرورش خبر داد و افزود: در موضوع لباس فرم مدارس می بایست یک سازوکار مناسبی به وجود آید تا کارهای تولیدی بین مراکز مختلف تقسیم شود که البته در این بخش نیز اتفاقات خوبی افتاده است.

سیدرضا طالبی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش قزوین نیز با اشاره به بخشنامه جدید آموزش و پرورش در خصوص لباس فرم دانش آموزان، در رابطه با نحوه اجرای آن توضیحاتی را ارائه داد.

همچنین علیرضا طاهرخانی رئیس اداره تندرستی و سلامت آموزش و پرورش قزوین در این مراسم، اظهار کرد: ما در مسئله بوفه مدارس باید در مسیر تغذیه سالم حرکت کنیم و تمام هم و غم خود را در این زمینه داشته باشیم.

وی افزود: همچنین برای دادن مجوز به بوفه های مدارس نیز باید یک سری هماهنگی ها بین سازمان دانش آموزی و ما به وجود آید تا دچار مشکلات خاصی در این زمینه نشویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار