برگزاری نشست کارگروه ساماندهی لباس فرم دانش آموزی خراسان رضوی

مشهد(پانا)- با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و نیز تمامی اعضاء، نشست کارگروه ساماندهی لباس فرم دانش آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۶۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست کارگروه ساماندهی لباس فرم دانش آموزی خراسان رضوی

قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه گفت: موضوع لباس فرم دانش آموزی را باید به بهترین نحو ممکن دنبال کنیم تا در شروع سال تحصیلی دغدغه ای برای مدیران مدارس، خانواده ها و دانش آموزان وجود نداشته باشد.

وی افزود: متولی اصلی لباس فرم دانش آموزی طی سنوات گذشته در ابتدا اداره انجمن اولیاء و مربیان بود سپس به اداره تعاون و امور رفاهی واگذار شد و در نهایت بر اساس تصمیم وزارت خانه این مسئولیت به سازمان دانش آموزی واگذار شد.

خدابنده تصریح کرد: با توجه به وجود مدارس متعدد، سلایق گوناگون دانش آموزان و اولیاء و نیز سطوح اقتصاد متفاوت خانواده ها، راضی نگه داشتن جمعیت گسترده دانش آموزی و اولیاء در زمینه لباس فرم کار را دشوار کرده لذا حتما ایجاد یک درک مشترک و وحدت رویه در بهبود فرآیند ثبت نام در سامانه، تولید و توزیع لباس فرم دانش آموزی ضروری و مورد اهتمام است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اظهار کرد: در زمینه لباس فرم دانش آموزی، کیفیت بالا و قیمت مناسب دو عامل بسیار مهم است و در این بین ثبت قراردادهای لباس فرم دانش آموزی در سامانه و نظارت آموزش و پرورش استان بر این موضوع امری ضروری و لازم است.

وی ادامه داد: مدارس نباید داشتن لباس فرم دانش آموزی را اجبار کنند اما با توجه به اثرات مثبت داشتن لباس فرم متحد الشکل در مدارس توصیه می شود اولیاء گرامی از لباس فرم دانش آموزی استفاده کنند و در این بین نظارت بر عملکرد مدیران مدارس و تولید کننده های متخلف امری است که بر بهبود این روند تاثیرگذار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار