کسب رتبه برتر دانش آموزان خراسان رضوی درجشنواره هنرهای تجسمی هنرستان های فنی و حرفه ای سراسر کشور

مشهد (پانا)- هنرجویان منتخب هنرستان های فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی توانستند در بیستمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان های فنی و حرفه ای سراسر کشور رتبه برتر این رقابت ها را به خود اختصاص دهند.

کد مطلب: ۹۵۰۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر دانش آموزان خراسان رضوی درجشنواره هنرهای تجسمی هنرستان های فنی و حرفه ای سراسر کشور

رضا صابری تولایی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در مراسم استقبال از هنرجویان اعزامی به این مسابقات گفت: بیستمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای سراسر کشور از سوم تا پنجم شهریور ماه به میزبانی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار شد.

وی افزود: هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی توانستند در این مسابقات با اقتدار رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهند که این مهم جز با برنامه ریزی، همت و تلاش هنرآموزان، هنرجویان و همکاران حوزه فنی و حرفه ای محقق نمی شد.

صابری تولایی تصریح کرد: آموزش و پرورش خراسان رضوی تعداد 24 هنرجوی منتخب استان را به این رقابت ها اعزام کرد و خوشبختانه این عزیزان توانستند 23 رتبه برتر کشوری را کسب نمایند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: کسب هفت مقام اول، شش مقام دوم و نیز 10 مقام سوم کشور نشان از یک برنامه ریزی اصولی و مدون و توجه ویژه آموزش و پرورش استان به توسعه و تعالی رشته های فنی و حرفه ای است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره هنرهای تجسمی هنرجویان فنی و حرفه ای همه ساله در سه سطح منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود و استان خراسان رضوی همیشه نتایج و توفیقات خوبی را در این رقابت ها کسب کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار