همزمان با هفته دولت

پروژه های آموزش و پرورش شهرستان خواف در بخش سنگان افتتاح شد

خواف (پانا) - به مناسبت هفته دولت سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش ، مدرسه ۶کلاسه گل محمد فاضلی شهر سنگان و طرح توسعه و تجهیز مدارس روستاهای مژن آباد و بهدادین شهرستان خواف افتتاح گردید.

کد مطلب: ۹۵۰۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پروژه های آموزش و پرورش شهرستان خواف در بخش سنگان افتتاح شد

سالن اجتماعات آموزش و پرورش خواف باحضور سنجرانی فرماندار شهرستان، معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی و سایر مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان درآیین افتتاحیه این مراسم گفت: کار خیرین مدرسه ساز بسیار ارزشمند است آن هم با اولویت آموزش و پرورش اعتقاد ما این است که آموزش و پرورش یک رکن اساسی است سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش اجر دنیوی و اخروی دارد نگاه آموزشی ما باید متناسب با روز دنیا باشد اما باید به دنبال پرورش نخبگان باشیم آنها می‌توانند مدیران و مخترعان آینده باشد و ما را از وابستگی نجات دهند.

قابل ذکر است مدرسه ۶کلاسه حاجی فاضلی سنگان با زیربنای ۳۲۰متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱میلیارد تومان، توسعه و تجهیز ۳باب کلاس خیرساز مدارس حسین آباد و مژن آباد هرکدام با ۱۰۰متر زیربنا و ۲میلیاردو و ۲۵۰میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است هزینه های صرف شده در سالن اجتماعات اداره از محل کمک های خیرین، مدرسه ۶کلاسه حاجی فاضلی سنگان با مشارکت اداره کل نوسازی و خیر نیک اندیش حاج گل محمد فاضلی و مدارس ۳کلاسه حسین آباد و مژن باد توسط شرکت صنعتی آذران مورد استفاده قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار