برگزاری مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و درمانی اسلامشهر

اسلامشهر(پانا)-همزمان با ششمین روز از هفته گرامیداشت دولت آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و درمانی اسلامشهر با حضور استاندار تهران، فرماندار و نماینده ولی فقیه و امام جمعه و مسئولین اسلامشهر برگزار شد

کد مطلب: ۹۵۰۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی  و درمانی  اسلامشهر

در این مراسم افتتاح استخر شهدای آتش نشانی نخستین پروژه بود که پس از بهره برداری از این مجموعه ،حسین طلا شهردار اسلامشهر در سخنانی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر، گزارشی از مجموعه اقدامات شهرداری بویژه پروژه‌هایی که بمناسبت هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت، را ارائه کرد.

او در ادامه با اشاره به پروژه بزرگ مترو اسلامشهر اظهار داشت :عملیات اجرایی شفت مترو در کوتاهترین زمان ممکن به پایان رسیده و پیش بینی می شود بعد از مونتاژ دستگاه حفار TBM عملیات حفاری تونل طی مراسمی تا یکماه آینده بسمت اسلامشهر شروع گردد.

طلا به اجرای پروژه های کلان شهری از جمله تقاطع‌های غیر همسطح میدان نماز و کمربندی شمالی نیز اشاره نمودوافزود: درسال جاری پس از عقد قرارداد عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز خواهد شد.

شهردار اسلامشهر پروژه‌های عمرانی اجرا شده در پنج ماه نخست سال جاری را بالغ بر ۲۲۱ میلیارد ریال عنوان نمود و تصریح کرد: همچنین ۳۱۰ میلیارد ریال نیز بابت مترو از محل درآمدهای شهرداری ومالیات برارزش افزوده پرداخت شده است.

ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهرک سعیدیه دربلوار خلیج فارس اسلامشهر نیز پروژه دیگری بود که در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع احداث و به بهره برداری رسید.

زمین این مرکز توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر اسلامشهر اهداشده بود و احداث آن نیز توسط یکی از خیرین حوزه سلامت شهرستان انجام شد که پس از اتمام در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفت.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار