محسنی بندپی: همه کسانی که مسئولیتی برعهده دارند، آن را نعمت الهی و فرصت خدمت به مردم بدانند

اسلامشهر(پانا) - همایش بسیج کارمندان ویادواره شهدای کارمندشهرستان اسلامشهربا حضور استاندار تهران، امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان در سالن همایش‌های فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۰۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
محسنی بندپی: همه کسانی که مسئولیتی برعهده دارند، آن را نعمت الهی و فرصت خدمت به مردم بدانند

در این همایش انوشیروان محسنی بندپی استاندارتهران درسخنانی اظهار داشت: هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه گزارش عملکرد دولتمردان در طول یک سال گذشته است.

او در ادامه افزود: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نامگذاری سال رونق تولید از سوی ایشان،رونق تولید اصلی‌ترین و موثرترین راه مبارزه با دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است و فعالین عرصه تولیداشتغال و معیشت مردم در خط مقدم مبارزه اقتصادی هستند.

این مقام مسئول تاکید کرد: مااز سالهای اول پیروزی انقلاب اسلامی همواره شاهد توطئه‌هایی از سوی دشمنان بر علیه کشورمان بوده‌ایم،اما در این مقطع دسیسه های دشمنان ابعاد تحریمی، سیاسی و اقتصادی به خود گرفته ودر کنار آن پمپاژیأس و ناامیدی هم به جامعه اضافه شده و در شرایط موجود مهم ترین اقدام تقویت نشاط شادابی و امیدواری در بین مردم است.

استاندار تهران با اشاره به بیانیه گام دوم رهبری در زمینه توجه به اقتصاد،تصریح کرد: با برخورداری ازاقتصاد قوی شکنندگی کمتراست و اگر اقتصاد ضعیف باشد،سلطه پذیری را به همراه خواهد داشت.

محسنی بندپی خاطر نشان کرد: واژه مقدس بسیج که ایده امام راحل بود در هر زمان و مقطع به یاری انقلاب اسلامی آمدودر دوره ای مقابله با دشمنان در هشت سال دفاع مقدس بسیج حضوری دشمن شکن داشت و در مقطعی دیگر نیزبسیج، نظام سلامت و طرح واکسیناسیون ملی را اجرا کرد.

او اذعان داشت: امروز همه کسانی که در جایی مسئولیتی برعهده دارند باید این رایک نعمت الهی و فرصت برای خدمت و تلاش بیشتر به مردم بدانندو فعالیتهای مدیران باید جهادی و همراه بااثربخشی خوبی درکوتاه‌مدت باشد واز اشرافی‌گری دوری کنند .

محسنی بندپی از پروژه‌های نیمه تمام شهرستان اسلامشهر نیز گفت و افزود: تکمیل بیمارستان 400 تختخوابی و مترو اسلامشهر به عنوان پروژه اولویت‌دار مطرح شده میباشد و در هفته دولت نیز 100 میلیارد تومان برای پنجاه ودو طرح عمرانی اختصاص و آماده بهره‌برداری شده است.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار