استاندار تهران:درسال رونق تولید ودرجهت ارتقاء خدمات بی منت وافزایش اشتغال ازهیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد

تهران(پانا)-به مناسبت هفته دولت ،مراسم تجدید میثاق استاندار تهران، فرمانداران ، شهرداران و ائمه جمعه شهرستانهای استان با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۰۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران:درسال رونق تولید ودرجهت ارتقاء خدمات بی منت وافزایش  اشتغال ازهیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد

در این مراسم که عصر امروز سه شنبه پنجم شهریور 98 برگزارشد، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در سخنانی با گرامیداشت هفته دولت و نکوداشت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: از اوایل انقلاب اسلامی تاکنون ما از توطئه های استکبار جهانی در امان نبودیم ،لیکن امروز در شرایط خاصی بسر میبریم و دشمن با فشار اقتصادی،ایجاد یاس و ناامیدی و ممانعت از فروش نفت ما سعی در اجرای توطئه سنگین تر دارد.

او در ادامه افزود:رهبری معظم انقلاب اسلامی با نامگذاری سال 98 بنام رونق تولید و در بیانیه دوم انقلاب راه برون رفت از دسیسه‌های دشمن را همان رونق تولید،حمایت از اشتغال و اقشار آسیب پذیر دانستند.

استاندار تهران اذعان داشت:در استان تهران وبا حمایت دولت تدبیر و امید،توانمندیهای زیادی را بابرگزاری نمایشگاهی در روزهای گذشته به منصه ظهور رساندیم واضافه نمود،ما بایدبا تکیه به عوامل درون جامعه شرایط اشتغال و رونق تولید را فراهم نماییم .

بندپی خاطر نشان کرد:در هفته دولت امسال 789 پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و یکصد میلیارد تومان را افتتاح و بهره برداری نمودیم و تنها در شهرستان شهریاربا اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان پالایشگاه صنعت شیر را افتتاح کردیم که تادو ماه دیگر آماده بهره برداری خواهد شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:پروژه های اشتغالزایی ما برای 30000نفر کار در بر داشت و از افزایش خوبی نسبت به گذشته برخوردار است و در کنار آن ظرفیت سردخانه‌های ما اکنون ششصد هزار تن است که در سال آینده به یک میلیون و دویست هزار تن افزایش پیدا خواهد کرد.

بند پی اظهار داشت:در کنار بارگاه ملکوتی امام راحل بار دیگر با آرمانهای ایشان و مقام معظم رهبری(مدظله العالی )تجدید پیمان میکنیم که در سال رونق تولید در جهت ارتقاء خدمات بی منت، افزایش خدمات رفاهی و رونق اشتغال از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

شرکت کنندگان در این مراسم، با برگزاری آیین قرائت زیارت‌نامه برای امام راحل و شهیدان دفاع مقدس و اهدای تاج گل، یاد و خاطره امام خمینی (ره) را گرامی داشتند و با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

همچنین انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار