کلنگ دو مدرسه در بخش شیبکوه شهرستان فسا به زمین زده شد

فسا/ شیبکوه ( پانا)- کلنگ دو مدرسه در شهرهای زاهدشهر و میانشهر بخش شیبکوه به مناسبت هفته دولت و با حضور فرماندار ویژه شهرستان فسا ، با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال به زمین زده شد.

کد مطلب: ۹۵۰۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ دو مدرسه در بخش شیبکوه شهرستان فسا به زمین زده شد

مدیر آموزش و پرورش شیبکوه با بیان اینکه خدمت و کمک رسانی به مردم از برترین عبادت‌ها و ذخیره ارزشمندی برای آخرت است، تصریح کرد: عدالت آموزشی ایجاب می‌کند که دانش‌آموزان منطقه شیبکوه نیز همانند سایر دانش آموزان از خدمات همسان آموزشی و شرایط مطلوب بهره‌مند شوند.

عباس نیکو ادامه داد: در همین راستا آموزش و پرورش شیبکوه هم با افتتاح دو مدرسه خیرساز و آغاز به کار سه پروژه مدرسه 12 کلاسه در سطح منطقه در دوسال اخیر تلاش خود را برای تامین فضای آموزشی مناسب در سطح منطقه شیبکوه به کار بسته است.
او با بیان اینکه کمبود و یا فرسوده بودن فضای آموزشی جزء مشکلات جدی آموزش و پرورش خصوصا مدیریت آموزش و پرورش شیبکوه است، اظهارداشت: افزایش آمار دانش‌آموزی و به تبع آن بالا رفتن تراکم دانش‌آموزی خصوصا در این منطقه و فرسوده بودن فضاهای آموزشی در روستاها موضوعی است که باید بیش از گذشته مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد .
او با بیان اینکه در سال 96 نیز دو مدرسه خیرساز در روستای سنان بخش شیبکوه افتتاح شد، ادامه داد: در صورت تامین فضای فیزیکی مناسب برای ساخت مدارس در این منطقه و با کمک هزینه‌های دولتی و خیری تلاش خواهیم کرد تا فضاهای فرسوده آموزشی در روستاهای بخش شیبکوه نیز بازسازی شود.
مدیر آموزش و پرورش شیبکوه با قدردانی از مسئولان محلی منطقه در راستای همکاری در تایید کد ساخت فضاهای آموزشی ، بیان داشت که مدرسه 12 کلاسه شهید خسروانی با زیربنای 1300 متر و مدرسه 12 کلاسه آیت اله دکتر احمد بهشتی نیز با زیر بنای 1300 متر و با اعتبار اولیه30 میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد و در ادامه با اعتبار نهایی 45 میلیارد ریال و طی دو سال احداث خواهد شد.

عکس : اکبر توحیدیان فر - عباس یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار