برپایی 12 پایگاه اوقات فراغت در منطقه شیبکوه

شیبکوه ( پانا ) -معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه شیبکوه شهرستان فسا از افتتاح 12 پایگاه‌ فعالیت تابستانه اوقات فراغت در منطقه خبر داد و افزود: فعالیت این پایگاه‌ها از هفته اول تیرماه آغاز و تا پایان مردادماه ادامه دارد.

کد مطلب: ۹۱۸۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
برپایی 12 پایگاه اوقات فراغت در منطقه شیبکوه

حضرت آیت اله بهشتی در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت امیر المومنین علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین اظهار داشت: برنامه ریزی برای اوقات فراغت و فارغ شدن از فعالیتی و پرداختن به فعالیتی دیگر از برنامه های اسلام و سیره معصومین (ع) برای تربیت دینی و اجتماعی مسلمانان است.

آیت اله بهشتی با اشاره به آیه بیست سوره مزمل افزود: در اسلام تلاش برای کار وفعالیت هم ردیف با تلاش برای جهاد در راه خدا شمرده شده است و مهمترین ابزار برای نهادینه کردن کار و فعالیت در کودکان و نوجوانان الگو دهی به آنان با کمک خانواده و مدارس است.

وی یادآور شد: مهمترین رکن تربیت فرزندان ، خانواده و تاثیرگذار ترین فرد نیز مادران هستند و خانواده ها با کمک مدرسه باید با برنامه ریزی دقیق در تزریق اعتماد به نفس و بالابردن عزت نفس کودکان و نوجوانان بکوشند.

مدیر آموزش و پرورش شیبکوه نیز در این جلسه گفت: فراغت به معنای بیکاری نیست و برنامه ریزی برای اوقات فراغت تابستان دانش آموزان و فرهنگیان و حتی اولیاء دانش آموزان ،مهمترین دغدغه آموزش و پرورش در منطقه شیبکوه است .

عباس نیکو در ادامه افزود: کسب رتبه های برتر در ارزیابی سازمانی و کسب مقام های برتر در مسابقات قرآن ، فرهنگی-هنری و ورزشی نیز نشان از تلاش همه همکاران در منطقه شیبکوه برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان است.

به گزارش پانا در ادامه جلسه معاون پرورشی و تربیت بدنی شیبکوه به بیان گزارشی از برنامه های انجام گرفته اوقات فراغت آموزش وپرورش شیبکوه در تابستان 97 و برنامه های پیش رو در تابستان 98 پرداخت.

مجتبی هاشم‌زاده در ارتباط با برنامه‌های اوقات فراغت گفت: در سال گذشته با همکاری سازمان فنی حرفه ای،و در مسیر اشتغالزایی برای دانش آموزان و اولیاء ، دوره هایی همچون آموزش پرورش قارچ،آموزش کشت گلخانه ای و کشت گیاهان دارویی و کشت زعفران و نیز دوره های مکانیک خودرو و برق ساختمان در سطح منطقه برگزار شد و امسال نیز بنا داریم با فعال شدن پایگاه‌های اوقات فراغت به این مهم و برگزاری دوره های مفید پرداخته شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی شیبکوه همچنین به افتتاح 12 پایگاه‌ فعالیت تابستانه اوقات فراغت تابستانه در منطقه شیبکوه از هفته اول تیرماه و اختتامیه آن در پایان مردادماه اشاره کرد

گزارش : عباس یوسفی

عکاس : اکبر توحیدیان فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار