یوسف بهارلو خبر داد: تهیه نقشه راه عملیاتی در راستای رسیدن به اهداف در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - همزمان با هفته دولت معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از تهیه نقشه راه اجرایی جهت رسیدن به اهداف این معاونت در طول سال تحصیلی خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۹۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو خبر داد: تهیه نقشه راه عملیاتی در راستای رسیدن به اهداف در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در گفتگو با واحد خبر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تحلیل و بررسی برنامه ها و فعالیت های عملیاتی ادارت تابعه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی گفت: این معاونت نقشه راه اجرایی در ابتدای سال تهیه و جهت عملیاتی شدن به کلیه دوایر زیربط ابلاغ نمود .

او با اشاره به اهداف و برنامه های عملیاتی این معاونت اظهار داشت: شفافیت و انضباط مالی ،ایجاد درآمدهای پایدار ،بسط دولت الکترونیک ،تشکیل اتاق های فکر ،افزایش رضایتمندی همکاران ،آموزش و توانمند سازی مستمر همکاران و ارزیابی دوره ای ازعملکرد ادارات از حمله مهمترین این اهداف است.

بهارلو با تاکید بر اینکه هر یک از این ادارات به منظور اجرایی نمودن این اهداف تقویم اجرایی تهیه نموده و ارزیابی پیشرفت این فعالیت ها طی گزارش های دوره ای مورد بررسی قرار می گیرد ، تصریح کرد: در راستای بسط دولت الکترونیک ایجاد سامانه های رفاهی , تهیه بانک اطلاعاتی , استفاده از امکان ویدئو کنفرانس در بسیاری از جلسات استانی و استفاده از سامانه های داخلی و دولتی از جمله غعالیت هایی است که در این معاونت به مرحله عملیاتی شدن رسیده است .

این مقام مسئول ادامه داد:در راستای افزایش انگیزه و بهره وری در اداره کل و سایر ادارات تابعه , زیرساخت ها و مکانیزم های تشویقی برای ارائه ایده های خلاقانه و پیشنهادات همکاران ایجاد شده است.

مستند سازی املاک و اخذ اسناد رسمی فضاهای آموزشی به تعداد 253 سند و کسب رتبه نخست کشوری از دیگر دستاوردهایی بود که بهارلو با اشاره به آن تصریح کرد: با عملیاتی شدن برنامه های در دست اقدام به زودی شاهد تغییرات مثبت در ساختار اداری و خدماتی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار