یوسف بهارلو: تصمیمات تخصصی و کارشناسانه می تواند ما را درسیدن به اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت یاری کند

تهران(پانا) - ششمین نشست کارگروه توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با حضور اعضا در سالن آیت اله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۸۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو: تصمیمات تخصصی و کارشناسانه  می تواند ما را درسیدن به اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت یاری کند

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به اهمیت برگزاری این نشست اظهار داشت: برگزاری جلسات منظم این کارگروه علاوه بر هم افزایی و کار تخصصی ،انضباط مالی و اجرایی را نیز به همراه خواهد داشت.

اواجرای طرح نظارت مردمی برعملکرد اداری، ایجاد کمیته ارتقاء و سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی و تشکیل کارگروه‌های تخصصی را جمله مباحث تخصصی در این کارگروه خواند .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تصریح کرد: میزگرد مجلات رشد و کتب درسی، اخذ تأییدیه مدارک تحصیلی متقاضیان تأسیس مدارس و مراکز غیر دولتی، ورزش بانوان و تعالی مدرسه از جمله مباحث دیگر مطرح شده در این نشست بود.

بهارلو با تاکید بر کیفیت بخشی در انجام امور خاطر نشان کرد:گرفتن تصمیمات تخصصی و کارشناسانه و به دور از شتابزدگی می تواند ما را در رسیدن به اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت یاری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار