تجلیل از پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر استان زنجان

زنجان (پانا) - همزمان با زاد روز شیخ الرئیس ابوعلی سینا از پزشکان داوطلب در جمعیت هلال احمر استان زنجان تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۴۹۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر استان زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در آیین تجلیل از پزشکان داوطلب که با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت، دکتر خرم مسئول نمایندگی پزشکی حج و زیارت استان زنجان و دکتر ابراهیم خانی مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان برگزار شد، افزود: ابتدای سالجاری شاهد وقوع سیل در برخی از استان های کشور بودیم.
شهرام میرزایی خاطرنشان کرد: حضور پزشکان داوطلب در جمعیت هلال احمر استان زنجان موجب شد تا خدمات قابل توجهی را به هموطنان سیل زده ارائه دهیم.
وی با بیان اینکه زنجان پایتخت شو و شعور حسینی است، ادامه داد: به حتم همه اقشار این استان اعم از پزشکان، بازاریان و فعالان در بخش های مختلف در فعالیت های خیریه و مشارکت در امور عام المنفعه پیشرو هستند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همین مساله موجب شد که در سالجاری در 2 نوبت رتبه نخست جمع آوری کمک های غیر نقدی رتبه نخست کشوری را کسب کنیم.
میرزایی یادآوری کرد: این مهم با تلاش های بی وقفه داوطلبان، جوانان و امدادگران در سطح استان محقق شد.
وی تاکید کرد: حضور فعال پزشکان داوطلب در کاروان های سلامت جمعیت هلال احمر استان زنجان، مایه افتخار برای این مجموعه است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این جمعیت در کنار طرح کاروان سلامت برنامه های مختلفی را در حوزه سلامت مدیریت می کند که کمک کننده آن پزشکان داوطلب هستند.
میرزایی ابراز کرد: انتظار داریم در آینده همکارها بیش از زمان فعلی باشد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، در پایان از مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان به لحاظ توجه ویژه به حوزه درمان و همه پزشکان داوطلب قدردانی کرد.

** خدمت به مردم همتراز با نجات همه انسانهاست
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر اساس آیه قرآن خدمت به مردم همتراز با نجات جان همه انسانهاست.
حجت الاسلام و المسلمین جواد نصیری در ادامه این آیین ضمن تبریک دهه ولایت، افزود: علم بر 2 نوع ادیان و ابدان است، اگر این 2 علم با هم توام شود در نجات و رستگاری انسان بسیار حائز اهمیت خواهد شد.
وی تاکید کرد: پزشکان داوطلب در جمعیت هلال احمر استان زنجان، بدون منت و صادقانه در طرح کاروان سلامت به جامعه هدف خدمات قابل توجهی در مقوله سلامت ارائه می دهند.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان ابراز امیدواری کرد که گام های بلند خدمت به همه هموطنان بیش از گذشته استوارتر شود.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، از زحمات و تلاش های 50 پزشک خانم و آقای داوطلب فعال در این جمعیت قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار