آئین تجلیل از پزشكان و مدیران نمونه مراكز درمانی طرف قرار داد كمیته امداد البرز برگزار شد

خبرگزاری پانا:مدیر كل كمیته امداد استان البرز از برگزاری آئین تجلیل از پزشكان و مدیران نمونه مراكز درمانی طرف قرار داد كمیته امداد البرزخبرداد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛علی سالاركیا با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینكه ارائه خدمات درمانی به محرومان و نیازمندان، همواره یكی از اصلی ترین برنامه های این نهاد مقدس است، همه ساله شاهد آن هستیم كه تعدادی از پزشكان نیكوكار و مدیران خیر مراكز درمانی طرف قرار داد، در زمینه پذیرش بیماران تحت حمایت همكاری خوبی، با این نهاد مقدس دارند.

سالاركیا افزود: برگزاری آئین تجلیل از این عزیزان با مشاركت سازمانهای بیمه گر پایه اعم از تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و خدمات درمانی نیروهای مسلح و با حضور پزشكان نمونه این دستگاهها در مجتمع فرهنگی تربیتی امام علی(ع) كمیته امداد البرز برگزار شد.

وی با اشاره به خدمات متنوع درمانی كمیته امداد تصریح كرد: ارائه پوشش های لازم به بیماران خاص تحت حمایت، پرداخت هزینه درمانی مددجویان به مراكز درمانی مختلف، برگزاری كارگاههای آموزش بهداشت برای بانوان سرپرست خانوار، نوعروسان و دانش آموزان و همچنین پرداخت كمك هزینه سوء تغذیه به كودكان زیر 6 سال از جمله فعالیتهای كمیته امداد البرز در حوزه بهداشت و درمان است.

مدیركل كمیته امداد البرز اظهار داشت: در حال حاضر190 مركز درمانی اعم از پزشكان عمومی و متخصص، درمانگاه، بیمارستان، داروخانه، كلینیك و پاراكلینیك، آزمایشگاه و مراكز تصویربرداری پزشكی طرف قرار داد این اداره كل است.

شایان ذكر است؛ برگزاری برنامه های هنری، دعوت از هنرمندان صدا و سیما، اهدا لوح تقدیر و هدایای ویژه به 65 نفر از پزشكان نمونه از جمله بخشهای این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار