برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرقدس

شهرقدس(پانا)- رئیس آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت:انبوه سازانی که بالای دویست واحد ساخت و ساز کردند،باید یک مدرسه بسازندو بعضی انبوه سازان از این موضوع سوءاستفاده میکنند و از قانوان سرپیچی میکنند.

کد مطلب: ۹۴۹۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرقدس

صادق محمدی رئیس آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت: ما چند پروژه داریم که با پشتیبانی شهرداری، اعضای شورای شهر و خیرین درحال ساخت است وما برای خودنمایی و فقط برای دو سال آینده کار نمیکنیم بلکه ما برای ده سال دیگر و آیندگان دور کار میکنیم تا این اعمال هدفمندتر باشد، ما برای همکاری اعلام آمادگی میکنیم و نیاز داریم که شما همچون گذشته زمین‌هایی را در اختیار ما بگذارید و زمینه اولیه ساخت مدارس را برای ما مهیا کنید.

او در رابطه با کتب درسی عنوان کرد:کتاب‌های درسی پایه‌های متوسطه دوره اول،دوم و کاردانش با همکاری مدیران مدارس به صورت اینترنتی ثبت شده و هم اکنون کتابها در انبار جمع آوری شده و دانش آموزان دوره اول میتوانند کتابها را از کتابفروشی‌ها تحویل بگیرند و هنرجویان کاردانش و دانش آموزان دوره دوم یکم مهر کتاب ها را از مدارس دریافت میکنند.

محمدی بیان کرد:ما با کمبود نیرو انسانی در دوره ابتدایی و حوزه‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای مواجه بودیم که با کمک نیروهای آموزش و پرورش و پشتیبانی نیروهای انسانی ساماندهی شدند و بیشتر معلمان حوزه فعالیتشان مشخص است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قدس با اشاره به نیروهای حق‌التدریس تصریح کرد:لازم است بگویم که بخش عمده نیروهای انسانی ما حق التدریس هستند و ما هر هفته یازده هزار ساعت حق التدریس داریم یعنی همکاران رسمی ما به صورت غیر موظف کمک میکنند تا کلاس‌های درس خالی نباشند. معلمان حق التدریس تنها دوماه از حقوق سال گذشته خود را دریافت کردند.

این مقام مسئول تراکم دانش آموزان را یکی از مشکلات آموزشی دانست و اظهار داشت:همواره ما با تراکم مواجه هستیم و شصت و پنج هزار دانش آموز تنها در هفتاد و دو ساختمان مشغول تحصیل هستند.یک پروژه خیرساز در حال ساخت است که در اسرع وقت افتتاح خواهد شد و با ساخت این مدرسه یک هنرستان به هنرستان‌های شهرقدس اضافه خواهد شد.رئیس مجمع خیرین استان تهران هم چهار کلاس در یکی از مدارس شهرقدس ساختندودو پروژه هم درحال ساخت بود که خیرین در خارج از ایران بودند .

صادق محمدی اذعان داشت: ما در آموزش و پرورش شهرقدس نیاز به یک مجمع خیرین داریم و سعی میکنیم با کمک خیرین مجمع را تشکیل دهیم .
محمدی با توجه به ماده ۱۸ شوراهای آموزش و پرورش ادامه داد: انبوه سازانی که بالای دویست واحد ساخت و ساز کردند،باید یک مدرسه بسازند، بعضی انبوه سازان از این موضوع سوءاستفاده میکنند و از قانوان سرپیچی میکنند،من درخواست میکنم که این انبوه سازان شناسایی شوند تا ما بتوانیم از آنها مطالبه گری کنیم.

/خبرنگار: نسترن خدابنده‌لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار