پژوهش سرای دانش آموزی آذربایجان رتبه نخست کشورى آزمایشگاه علوم و فناورى نانو را کسب کرد

درخشش سه نفر از دانش آموز استان در دهمین المپیاد ملی دانش آموزی علوم و فناوری نانو

تبریز (پانا) - پژوهش سرای دانش آموزی آذربایجان آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز موفق به کسب رتبه نخست کشورى آزمایشگاه علوم و فناورى نانو شد و همچنین دو نفر از دانش آموزان استان مدال نقره و یک دانش آموز نیز مدال برنز دهمین المپیاد ملی دانش آموزی علوم و فناوری نانو را کسب کردند.

کد مطلب: ۹۴۹۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش سرای دانش آموزی آذربایجان رتبه نخست کشورى آزمایشگاه علوم و فناورى نانو را کسب کرد

مراسم اختتامیه دهمین المپیاد ملی دانش آموزی علوم و فناوری نانو و مراسم اهدای مدال و جوایز المپیاد به برگزیدگان، به همراه معرفی نهادهای ترویجی برتر همکار در برگزاری این دوره و همچنین استان‌های برتر، روز شنبه، دوم شهریور ماه امسال در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

در این مراسم، پژوهش سرای دانش آموزی آذربایجان آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز موفق به کسب رتبه نخست کشورى شد که به جهت کسب این عنوان کشورى از معراج پیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه٣ تبریز و طیبه غفارى مدیر پژوهشسراى آذربایجان با اهدا لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

همچنین دانش آموزان محمد جواد اصغری از منطقه عجب شیر و اسماء عظیمی فرد ار تبریز مدال نقره و محمد متینی از مراغه مدال برنز دهمین المپیاد ملی دانش آموزی علوم و فناوری نانو را از آن خود کردند.

المپیاد ملی دانش آموزی علوم و فناوری نانو هر سال توسط باشگاه نانو در سراسر کشور برگزار می‏‌شود و برگزیدگان این المپیاد علاوه بر دریافت مدال و جوایز نقدی از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، از مزیت‏‌های بنیاد ملی نخبگان نیز بهره‌مند می‌شوند.

پس از برگزاری مرحله اول و دوم دهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، ۳۱ نفر از منتخبین در مرحله سوم به عنوان مرحله نهایی این المپیاد به رقابت پرداختند و پس از گذراندن کارگاه‏‌ها و انجام فعالیت‏‌ها و پروژه‏‌های آزمایشگاهی، گزارش و ارائه‏‌های خود را به اساتید و داوران المپیاد ارائه دادند.

این افراد علاوه بر دریافت مدال‌های طلا، نقره، برنز و لوح تقدیر، به‌ترتیب هدیه نقدی به مبلغ ۲٫۵ میلیون تومان، ۱٫۵ میلیون تومان و ۵۰۰ هزار تومان نیز از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو دریافت کردند.

لازم به یادآوری است، طبق توافقات صورت گرفته با بنیاد ملی نخبگان، برگزیدگان دوره ششم المپیاد علوم و فناوری نانو به بعد می‌توانند از مزایا و تسهیلات این بنیاد مطابق با آیین‏‌نامه‏‌های مربوطه بهره‌مند شوند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، برگزیدگان المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو علاوه بر دریافت لوح تقدیر، همانند برندگان بخش دانش‌آموزی جشنواره‌ی خوارزمی و طبق شیوه نامه‌ بنیاد ملی نخبگان از امتیاز فعالیت‌های نخبگانی و جوایز نقدی نیز برخوردار خواهند گردید.

بر این اساس، برگزیدگان مدال‌های طلا، نقره و برنز علاوه بر دریافت جوایز نقدی از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، مشمول دریافت جوایز نقدی بنیاد ملی نخبگان نیز می‌شوند و از منظر امتیاز فعالیت نخبگانی به ترتیب ۷۰، ۵۰ و ۲۰ امتیاز به آنها اعطا خواهد شد.

برگزیدگان می‌توانند در زمان ثبت درخواست خود در سامانۀ اطلاعاتی بنیاد (به نشانی www.sina.bmn.ir )، حکم برگزیدگی خود را نیز بارگذاری کنند تا امتیاز آن برای ایشان مطابق مقررات تسهیلِ مورد نظر، اعمال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار