شانزدهمین همایش سالانه مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا درحال برگزاری است

تهران (پانا) - شانزدهمین همایش سالانه مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در سراسر کشور اول تا پنجم شهریور در مشهد مقدس برگزار می‌شود که در این همایش مدیران ۱۵۹ مدرسه صدرا از تمام استان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

کد مطلب: ۹۴۹۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
شانزدهمین همایش سالانه مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا درحال برگزاری است

مدیرعامل سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا گفت: در این همایش تلاش شده اهداف و برنامه‌های پیش روی این مدارس که در راستای مأموریت سازمان تبلیغات برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در جامعه است ، تبیین شود. همچنین معاونان این سازمان با برگزاری کارگروه‌ها و کلاس‌های آموزشی تلاش می‌کنند گامی را در مسیر توانمندسازی و ارتقاء دانشی و فعالیتی مدارس بردارند.

در این همایش حجت‌الاسلام محمد قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور به تبیین نقش مدارس صدرا در شبکه فعالیت‌های گسترده سازمان تبلیغات اسلامی خواهند پرداخت و حجت‌الاسلام خاموشی ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه و عضو امنا مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا به تبیین ضرورت رشته علوم و معارف اسلامی و اهمیت فعالیت تربیتی در تحقق نسل نخبه خواهند پرداخت.


حجت‌الاسلام حامد تقدیری افزود: در این اجلاس تلاش می‌شود علاوه بر رشد علمی و فعالیتی مدیران مدارس ، ظرفیتی برای انس و انتقال تجربیات مدیران مدارس و نیز بهره‌مندی از طرح‌ها و نوآوری‌های آموزشی و تربیتی فراهم شود.

این اجلاس با همکاری مدیران کل سازمان تبلیغات استان‌ها و مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها به‌صورت سالانه برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار