مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان خبرداد:

اول مهرماه ۹۸، پایان مدارس خشت و گلی در استان کرمان

کرمان(پانا) - مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان از برچیدن مدارس خشت و گلی تا اول مهر ماه ۹۸ در سراسر استان کرمان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۹۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اول مهرماه ۹۸، پایان مدارس خشت و گلی در استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سید محمد واعظی نژاد در گردهمایی دو روزه مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان در شهرستان رابر با اعلام این خبر، افزود: با توجه به سیاست‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تا اول مهر ماه ۹۸، تمامی مدارس خشت و گلی در استان کرمان برچیده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در استان کرمان ۸۰ کلاس درس خشت و گلی وجود دارد، افزود: اول مهر ماه ۹۸ جشن پایان مدارس خشت و گلی در استان کرمان برگزار خواهد شد.
واعظی نژاد به اجرای طرح جمع آوری بخاری های نفتی در مدارس و استاندارد سازی سیستم های سرمایشی و گرمایشی مدارس سراسر استان اشاره کرد و بیان داشت: در همین راستا بیش از ۴۵۰ پروژه شروع به کار کرده است که در اول مهرماه۹۸، ۵۴ پروژه تحویل آموزش و پرورش داده خواهد شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، بیان داشت: در سال ۹۸ خیرین مدرسه ساز در استان کرمان ۲۸ پروژه را با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال تعهد کرده اند.
سید محمد واعظی نژاد تکریم خیرین مدرسه‌ساز را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مدیران آموزش و پرورش در شهرستان‌ها و مناطق مجامع خیرین مدرسه‌ساز را در شهرستان‌ها و مناطق خود را فعال کنند و از ظرفیت‌های عظیم سیاره زمین در راستای توسعه عدالت آموزشی و کمک به آموزش و پرورش در امر مدرسه سازی استفاده کنند.
برپایه این گزارش گردهمایی دو روزه مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با حضور احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، اعضای شورای معاونان، روسای ادارات داخلی اداره کل و کارشناسان حوزه ستادی در محل مدارس زندگی بخش هنزاء شهرستان رابر درحال برگزاری می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار