معاون آموزش متوسطه ی آموزش و پرورش خراسان جنوبی : آغازبه کارجشنواره الگوهای برتر تدریس درس شیمی کشوردربیرجند

بیرجند(پانا) ـ معاون آموزش و متوسطه ی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: پانزدهمین دوره ی جشنواره الگوهای برتر تدریس درس شیمی از صبح امروز به صورت رسمی در بیرجند آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۹۴۸۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه ی آموزش و پرورش خراسان جنوبی : آغازبه کارجشنواره الگوهای برتر تدریس درس شیمی کشوردربیرجند

رضا یکه خانی در حاشیه برگزاری آزمون کتبی درس ملی که در هنرستان خلیج فارس بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: این جشنوراه با برگزاری آزمون کتبی درس ملی، تولید محتوا و طرح درس تخصصی درس شیمی از صبح امروز با حضور دبیران منتخب 32 استان کشور رسما آغاز به کار کرد.

او با شاره به برگزاری آزمون تدریس عملی درس شیمی در بعد از ظهر امروز ادامه داد: این جشنوراه به مدت 3 روز به میزبانی خراسان جنوبی و با نظارت مسئولین وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.

یکه خانی با بیان این که 40 نفر به عنوان عوامل اجرایی در جشنوراه ی پانزدهم الگوهای برتر تدریس درس شیمی همکاری دارند، تصریح کرد: معلمین امروز بایستی زمینه های مشارکت دانش آموزان را در فعالیت های خلاقانه ی آموزشی فراهم نموده و مانع از حافظه پروری آنان شوند.

معاون آموزش متوسطه ی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، رسیدن به خودباوری را مهم ترین هدف نظام آموزشی پویا، خلاق و نخبه پرور دانست و افزود: آموزش و بهسازی منابع انسانی نوعی سرمایه گذاری مفید و یک عامل کلیدی در توسعه محسوب می شود که اگر به درستی برنامه ریزی و اجرا شود، می تواند زمینه ساز بازدهی اقتصادی و رونق تولید باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار