‌شهردارقرچک:قرچک شهری جوان با پتانسیل‌های نهفته

قرچک(پانا)-شهردار قرچک گفت:قرچک شهری جوان است و پتانسیل‌های بسیار خوبی در آن نهفته و این پتانسیل و انرژی به مجموعه مدیریت شهری کمک شایانی می‌کند.

کد مطلب: ۹۴۸۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
‌شهردارقرچک:قرچک شهری جوان با پتانسیل‌های نهفته

‌‌محسن خرمی شریف در حاشیه دومین مراسم المپیاد ورزشی شهرستان قرچک‌، طی سخنانی اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۳ هزار شرکت‌کننده آقا و خانم شرکت کردند، در حالی که سال گذشته تعداد شرکت‌کنندگان یکهزار و هشتصد نفر بود.

او در ادامه گفت: از بین سه هزار شرکت‌کننده امسال ۱۲۰۰ نفر بانوان بودند و جای تقدیر دارد که با همت و عزم جدی توانستند در این مسابقات یک رقم خوبی را به ثبت برسانند.

شهردار قرچک ادامه داد:مسابقات المپیاد در هشت رشته برگزار شد، کمترین سنی که در مسابقات امسال شرکت کردند بین سنین هشت تا ۹ سال و بیشترین سن هم هفتاد سال بود و این جای خوشحالی و خرسندی است برای ما که توانستیم یک عزم شهری و مردمی را در سطح شهرمان ایجاد کنیم.

او افزود: هدف مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک از این مسابقات، در کنار هم قرار دادن خانواده‌ها در ایام اوقات فراغت بود که توانستیم یک جمع خانوادگی بسیار خوب و فوق‌العاده‌ای بین شهروندان ایجاد کنیم.

خرمی شریف تاکید کرد: قرچک شهری جوان است و پتانسیل‌های بسیار خوبی در آن نهفته و این پتانسیل و انرژی به مجموعه مدیریت شهری قرچک کمک شایانی می‌کند تا بتوانیم شهری پویا و جوان داشته باشیم.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار