مسئول امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری قرچک:

نمایشگاه هنرهای دستی اقوام من در قرچک برگزار می شود

مسئول امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری قرچک از برپایی دومین نمایشگاه هنرهای دستی اقوام من در این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد .

کد مطلب: ۵۹۱۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران، محمد نیری، مسئول امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری قرچک، گفت: به منظور ارائه دستاوردهای هنرمندان شهرستان قرچک به شهروندان، نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع دستی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر و دیگر ادارات برپا خواهد شد .

وی افزود: در این نمایشگاه محصولات هنرمندان فعال در عرصه صنایع دستی شهرستان قرچک در شاخه‌ها و گرایش‌های مختلف از جمله سفال، شیشه، منبت، معرق، قلمزنی، چرم، گلیم و… در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مسئول امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری قرچک با اشاره به اینکه شهروندان قرچکی دستاوردهای فرهنگی و هنری بسیاری دارند ، افزود: به همین منظور با برپایی این نمایشگاه شهروندان می توانند آثار هنری خود را علاوه بر نمایش، به فروش رسانده و از این طریق به لحاظ مالی تا حدی تامین شوند.

وی اظهار امیدواری کرد با برگزاری نمایشگاه هایی از این دست، هنرمندان و فعالان صنایع دستی تشویق شده و برای توسعه کارهای خود تلاش بیشتری کنند.

نیری در پایان گفت: نمایشگاه هنرهای دستی اقوام من 11 لغایت 21 بهمن ماه سال جاری در در محل دائمی نمایشگاه های شهرستان قرچک برگزار می‌شود و بازدید برای عموم آزاد می باشد.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار