کمرئی: از دل جشنواره‌ها خزانه هنری کشور غنی‌تر می‌شود

تهران(پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش برگزاری جشنواره‌ها به ویژه جشنواره فرهنگی هنری را موثر دانست زیرا از دل این جشنواره‌ها خزانه هنری کشور غنی‌تر می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۸۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
کمرئی: از دل جشنواره‌ها خزانه هنری کشور غنی‌تر می‌شود

علیرضا کمرئی در مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور که صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، گفت: یقین دارم از دل این جشنواره‌ها و تلاش‌های همکارانم در حوزه مهارت‌آموزی و ایجاد فرصت‌های لازم برای کسب مهارت به ویژه در حوزه هنر، خزانه هنری کشور غنی‌تر خواهد شد.

او افزود: امیدوارم در چندسال آینده دانش‌‌آموزان هنرمندمان بتوانند فردای ایران اسلامی را خوب بسازند و با زبان شادی و نشاط ان را آکنده کنند تا شاهد ایرانی باشکوه و باعظمت باشیم.

کمرئی به نکته‌ای از امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: جوانانی موهبت الهی است اما حیف که زودگذر است و انچه امروز اندوخته‌اید، برای رشد علمی و فکری خود ذخیره‌ای برای دوران کهولت می‌شود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به شباهت‌های فصل بهار و جوانانی اشاره کرد و گفت: برخی از روانشناسان جوانی را به بهار شباهت دادند این شباهت برای این است که قدر فرصت‌ها را دریابیم زیرا بهار و نوجوانانی وقت کشت و کار است.

در این مراسم از عنوان جشنواره فرهنگی هنری سال آینده تحت عنوان "جشنواره فرهنگی هنری فردا" رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار