اخطار مشترک به مدیران فوتبال ایران: منتظر کاهش کیفیت لیگ برتر باشید

تهران (پانا) – توپ‌هایی که سازمان لیگ فوتبال ایران برای این فصل لیگ برتر انتخاب کرده است، پیش از آغاز رسمی مسابقات با 3 اعتراض از 3 تیم روبرو شده است، روندی که با افزایش انتقادات مشکلی جدید را برای مدیران فوتبال ایران پیش خواهد آورد.

کد مطلب: ۹۴۸۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اخطار مشترک به مدیران فوتبال ایران: منتظر کاهش کیفیت لیگ برتر باشید

در حالی که نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران سرانجام پس از سه هفته تاخیر امروز آغاز خواهد شد، پیش از آغاز این رقابت‌ها یک تصمیم از سمت سازمان لیگ زمینه‌ساز اولین اعتراض به مدیریت کلان فوتبال ایران شود.

توپ‌های دربی استار که برای لیگ برتر نوزدهم توسط سازمان لیگ فوتبال ایران تهیه شده و طی چند روز اخیر برای تمرین تحویل تیم‌ها شده است ظاهرا کیفیت پایینی دارد و در فاصله 24 ساعت مانده تا آغاز رسمی لیگ برتر نوزدهم، 3 اعتراض به کیفیت این توپ‌ها شنیده شده است و چندان دور از انتظار نیست که پس از بازی‌های هفته اول انتقادات از کیفیت توپ‌ها بالاتر برود.

موج این اعتراض‌ها از سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس آغاز شد که در صفحه اینستاگرامش با قرار دادن عکس 2 توپ دربی استار به کیفیت پایین این توپ‌ها اعتراض کرد و آنها را مانند توپ فوتسال دانست. حسینی در آخرین خط انتقادش از مسئولان فوتبال ایران خواست از همان توپ‌های فصل قبل استفاده کنند.

وریا غفوری هم که این فصل با رفتن بزرگترهای استقلال، تبدیل به کاپیتان اول تیمش شده است 45 دقیقه پس از سید جلال حسینی با انتشار پستی در اینستاگرامش اعتراض خود به کیفیت توپ‌های لیگ برتر را نشان داد و به سازمان لیگ هشدار داد با استفاده از این توپ‌ها کیفیت مسابقات پایین خواهد آمد.

اما محمدرضا مهاجری هم که در لیگ برتر نوزدهم کار را با سرمربیگری نساجی مازندران آغاز خواهد کرد و تیمش برای دیدار مقابل گل گهر راهی سیرجان شده است، اعتراض به توپ‌های لیگ برتر را بیشتر کرد و در نشست خبری پس از دیدار مقابل گل گهر گفت که توپ‌های 24 سال قبل بوندس لیگا را برای استفاده در لیگ برتر به ایران آورده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار