آغاز لیگ برتر با بحران مالی؛ پرسپولیس در آستانه کسب 3 امتیاز آسان

(پانا) - پارس جنوبی جم در فاصله یک روز تا آغاز لیگ برتر همچنان درگیر مشکلاتش است و احتمال حاضر نشدن این تیم در دیدار با پرسپولیس می‌رود.

کد مطلب: ۹۴۸۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز لیگ برتر با بحران مالی؛ پرسپولیس در آستانه کسب 3 امتیاز آسان

در حالی که براساس برنامه اعلام‌شده از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران قرار است عصر پنجشنبه دیدار افتتاحیه نوزدهمین دوره لیگ برتر ایران بین پرسپولیس و پارس جنوبی جم برگزار شود، حضور تیم بوشهری به علت مشکلات مالی و ثبت نشدن قراردادها، در این بازی در ابهام قرار دارد.

صبح امروز بر اساس روال قانونی جلسه هماهنگی بازی در فاصله یک روز قبل از بازی برگزار شد اما گفته می‌شود، در این جلسه نماینده‌ای از باشگاه پارس جنوبی حضور پیدا نکرد و با این وضع احتمال دارد فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی هم در نشست خبری پیش از بازی حضور پیدا نکند.

باشگاه پارس جنوبی جم برای لیگ برتر نوزدهم 19 بازیکن جدید جذب کرده است و با وضع موجود اگر این باشگاه نتواند تا ظهر فردا قرارداد بازیکنان و کادر فنی‌اش را ثبت کند فردا نمی‌تواند به مصاف پرسپولیس برود و بدین ترتیب بازی 3 بر صفر به سود شاگردان کالدرون خواهد شد.

بر اساس آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر، در صورتی که تیم در دو بازی رسمی حضور نداشته باشد از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهد شد و به دو دسته پایین‌تر سقوط می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار