تیم فوتسال آذربایجان‌غربی به المپیاد کشوری اعزام شد

ارومیه(پانا)- رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: ۱۲ فوتسالیست منتخب زیر ۱۵ سال استان برای شرکت در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به قم اعزام شدند.

کد مطلب: ۹۴۸۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تیم فوتسال آذربایجان‌غربی به المپیاد کشوری اعزام شد

حسین همتی افزود: در لیست تیم ۱۲ نفری استان نام احسان ولی‌زاده از شوط، امیر حمزه‌زاده، سجاد حسن‌زاده، احسان رضازاده و ایلیار اسدی از ماکو، ژیار پشمی از بوکان، اروند حداد از سردشت، امیر مرادی، حمیدرضا آقاپور، آرین دیلمی و حسین نصری از ارومیه و سهیل بوستانی از میاندوآب دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرتضی نجف‌نژاد به عنوان سرمربی و بهنام محمدی مربی تیم استان هستند، ادامه داد: مسابقات فوتسال پسران دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور از ۳۰ مرداد ماه جاری تا ۷ شهریور در شهرستان قم برگزار می‌شود.

همتی که سرپرستی تیم اعزامی را بر عهده دارد، اضافه کرد: اردوی آمادگی و انتخابی تیم فوتسال پسران نونهال استان از ماه گذشته به صورت مرتب در سالن اروم‌آلیاژ ارومیه برگزار و در نهایت ۱۲ بازیکن برای اعزام به المپیاد انتخاب شدند.

شهریور ماه امسال آذربایجان‌غربی میزبان پنج رشته ورزشی المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته‌های کاراته، کبدی، اسکیت سرعت، بسکتبال سه نفره و هاکی خواهد بود.

امسال دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده‌های سنی کمتر از ۱۵ سال پسران و دختران در ۹۶ رشته متعدد به میزبانی استان‌های مختلف در حال برگزاری است؛ این مسابقات جنبه انتخابی برای حضوری قدرتمند در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار