حمیدی خطاب به اعضای تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی: شخصیت حرفه‌ای از سن و سال شما شکل می‌گیرد

تهران (پانا) - تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از دانش‌آموزان ورزشکار اعزامی به مسابقات فوتسال مدارس آسیا خواست به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران شخصیت حرفه‌ای داشته و اخلاق و پهلوانی را در مسابقات رعایت کنند.

کد مطلب: ۹۴۹۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
حمیدی خطاب به  اعضای تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی: شخصیت حرفه‌ای از سن و سال شما شکل می‌گیرد

اعضای تیم ملی فوتسال دانش‌آموزای اعزامی به مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس آسیا در تایلند صبح امروز با مهرزاد حمیدی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش دیدار کردند.

حمیدی در این دیدار خطاب به اعضای تیم فوتسال اعزامی به مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس آسیا گفت: «شما نماینده ۱۴ میلیون دانش‌آموز و نماینده جامعه بزرگی هستید بنابراین باید این بزرگی را قدر بدانید. شما شایستگی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران را داشته‌اید و باید به این اهمیت بدهید و بدانید که قلب یک میلیون معلم برای شما می‌تپد.»

او ادامه داد: «شما نیروی مستعد جوان آماده برای جمهوری اسلامی ایران هستید و باید قدر خود را بدانید.»

حمیدی افزود: «ما در شرایط تحریم به سر می‌بریم، شرایط سخت اقتصادی داریم ولی در همین شرایط شما را به مسابقات اعزام می‌کنیم و بنابراین انتظار از شما مضاعف است. شما در حالی که نماینده آموزش و پرورش و ۱۴ میلیون دانش‌آموز هستید، بالاتر از آن نماینده ایران هستید. من از شما توقع پهلوانی دارم. طوری باشد که در اردوهای خارج از کشور اخلاق را به خوبی رعایت کنید.»

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: «شما ورزشکاران باید آرمان خود را حفظ کنید، زرق و برق خارج شما را غافل نکند. کل تمرکز شما باید بر روی بازی‌هایتان باشد و سعی کنید انسجام خود را همیشه حفظ کنید. سازمان‌پذیری تیمی انسجام تیمی درست می‌کند اما خودرایی تیم را از هم جدا می‌کند.»

مهرزاد حمیدی ادامه داد: «خوش باشید و از بازی‌هایتان لذت ببرید، تکنیک و تاکتیک داشته باشید ولی دنبال کنجکاوی کاذب کودکانه نباشید. مانند یک ورزشکار حرفه‌ای رفتار کنید و از سرمربی و هدایت‌کنندگان خود سازمان‌پذیری داشته باشید. شخصیت یک آدم حرفه‌ای از همین سن و سال شما شکل می‌گیرد.»

معاون وزارت آموزش و پرورش با یادآوری تجربه‌هایی از اعزام تیم‌های دانش‌آموزی به مسابقات مختلف برای تیم اعزامی به مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس آسیا و مرور مسیر پیشرفت فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های مطرح کشور، برای تیم اعزامی آرزوی توفیق کرد. او افزود: «من مطمئنم شما حتما با مقام و با دست پر به کشور برمی‌گردید ولی کوله‌بار اخلاق و رفتار حرفه‌ای شما باید پربارتر باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار